2008-05-11 22:19:00yamayo

我到底想點?...

呢兩日髮生嘅事好多,有歡樂,有失落...我認為有必要一一記錄佢...
1.尋尋覓覓...終于搵到福福...
好耐無去過花園酒店果邊...果然變咗好多...
福福環境唔錯,味道都唔錯...好有日本feel...
我哋都好中意呢個感覺...值得囬味喇!!...
2.波霸奶茶...沿著淘金,我哋去咗建設6馬路...尋覓傳說中嘅波霸奶茶...
飲完真係會波大?!..冧下好喇你...
紅色嘅裝修我幾中意...不過個包裝好醜...
味道都幾特別,不過珍珠好怪...請審慎飲用...
3.這是我最生氣的一件事...事情經過我會永遠記住...
唔需要係呢度復述一次喇!...我本來真係冧住徹底啲...
不過alice嘅說話...又勾起我嘅囬憶...
係咯!一齊經歷咁多,無理由就咁比人介入...
alice話見到我哋一起努力,都比我哋感動咗...難得有人睇好我哋...
何生話佢放學之后去咗車站,地王,五月花,江邊搵我...
我估唔到佢會咁傻,佢打咗咁多電話比我,我都無接,仲関埋機...
我比佢嘅真誠打動咗喇!...原諒咗佢...
不過其實心裏麵都總係有啲嘢...
4.奶奶嚟咗我屋企,一起慶祝母親節哇...
同奶奶傾咗好多...好開心阿!!...
佢比上次個樣精神咗...咁我就放心啦!...答應妳,放假去你度住,等我阿!!...
5.病情很糟糕...身體差暸,頭暈心跳...
喉嚨好痛阿!!..成身無力...何時才能擺脫這病?!...

上一篇:"矛盾啲普遍性"

下一篇:是是非非...

alice 2008-05-12 19:25:51

佢打咗甘多個電話俾伱都未放棄,仲去咗甘多地方穩伱..總之,祝福伱哋.

版主回應
嗯...謝謝妳哇!!...
如果唔係你,我哋都唔會咁快好翻...
2008-05-15 22:54:42