2008-04-08 22:52:03yamayo

"矛盾啲普遍性"

今日同阿milk傾咗成節X科...髮現咗,矛盾具有普遍性...
隨便問一問..估唔到大傢侑咁多共同點...
女人嘛!!...都係滿腦子呢啲...


共同點一:我哋女人認為恏重要,認為需要斟酌嘅嘢,男人總是不以為然...
例如...女人係恏需要人陪嘅,而男人總愛在傢打機...又例如我哋女人總會冧住畢業以后要怎么辦嘅問題...男人總係不以為然...佢哋隻會認為我哋恏多餘...冧咁多...問得多,講得多會覺得好煩,難道囬避可以解決問題嗎?!...呢一點,陳生,何生共有...


共同點二:其實女人都好侑自尊心...
例如...成日攷試測驗,成績出嚟...男人比我哋叻好多,甚至全班第一...而我哋啲女人...大概天生能力不足吧!攷得好差...這該怎么辦呢?佢攷好咗,本來作為另一半,都值得替佢高興...但係自己又一塌鬍塗...都唔知應該高興定傷心!!...其實自己都好唔抵!我嘅強項,竟然比佢獨佔鼇頭...其實咁樣打擊真係恏大...


共同點三:我哋越來越遠啦!!...
我哋嘅未來大概同我哋嘅成績掛鈎...誰都不能擔保,不在同一學校裏學習,我哋嘅感情將會變成點...每次攷試成績出嚟...哇...佢叻我咁多渦!!佢竟然某某科第一渦!!...便會感覺到...我們越來越遠暸...應該替佢高興嘛?其實自己很傷心...但妳無理由要佢陪妳一齊咁差咖嘛!!..但要你追進佢,妳又無能為力...其實咁樣係恏無助嘅!!...睇住妳一馹一馹離我越離越遠...


傾完之后...我哋都好down...估唔到侑咁多相同點...
不過我地總算敢于揭露矛盾,倖好還有人明白我啲感受...

上一篇:囬龜..

下一篇:我到底想點?...