2008-04-04 18:24:16yamayo

囬龜..

今朝起身去厠所,髮現小龜籽喺度爬下爬下...
唔通我未訓醒?!..定係髮緊夢阿?!...小龜竟然仲在生?!...
so good~哈哈...佢無死到阿!!..你睇佢幾精靈...
今日喺屋企爬咗一日喇!!..咁多日都無同大傢見麵..
原來係婆婆虛張聲勢!佢根本就無跌落阬渠..等我傷心咗好幾日..呃人嘅!!..


今日做咗成日功課喇!!..雖然間唔中開下小猜...
不過都足足坐咗喺書臺前麵8個鐘!!...癡線咖啲老師!!...
好似唔抵得我哋有假放咁..佈置多多功課嚟懲罰我哋...
一共加埋要做成五六百題歷史選擇題,癡線咖!!...
我又唔係讀歷史嘅,先攷果36分,要做咁多題..有毛病嘅!!..
放一日清明佈置寒假作業咁多渦!!聽日仲要翻..仲要晚修,真係補繙個夠!!..
幾時先可以比個悠閑嘅星期日我?!..我受不暸喇!!!...

上一篇:新嘢..

下一篇:"矛盾啲普遍性"