2008-05-15 23:27:49yamayo

是是非非...

事件一:
blog,其實本係用嚟抒髮心情嘅地方...
平時生活上有咩唔順心都可以寫blog嚟髮洩下...
寫喺blog上嘅嘢,唔一定為咗博取觀衆歡心,因為佢僅僅係心情嘅宣洩...
我好唔明白,點解啲人睇完人哋個blog仲要話人哋點點點...
首先,佢唔係寫比妳睇嘅...你偸窺人哋心事...
其次,就算妳真係要睇,請妳以一個觀衆嘅身份,不要置評,因為唔關你事!
唔好唔清楚狀況就對人個blog啲嘢,或者對人哋有咩意見...
咁樣太主觀啦!或者係寫blog者嘅說法片麵,而妳誤信;
又或者係你未暸解狀況,話人哋亂寫...
我好討厭啲人睇完人哋blog仲話人哋嘅不對...
其實妳當係睇八卦咁睇,茶餘飯后當八卦講,我無意見!但妳唔好評論...
針對最近blog引起嘅是是非非,我真係睇唔過眼啦!所以有必要講下我嘅睇法...
請大傢唔好再咁樣做,我聽到,睇到都覺得煩...
事件二:
我哋疏遠暸...妳開始有你嘅生活習慣...
然而卻容不得有我...妳疏遠我暸...
我唔明白點解妳可以咁...
我自問都唔會話點樣對妳唔好...
而妳呢?為何可以粒聲唔出就唔理我?...
為什么妳總是這樣?我又無做錯啲乜...
是妳蠻不講理,還是我沒有道理?
事件三:
那天我才髮現,原來我有這么的害怕...
我不過去斟水,竟會逃離那條你經常走的路...
為乜?因為我好驚見到你同佢一齊有講有笑...
當我見到妳暸,但我不敢靠近...
望得很清楚,妳身邊沒有佢,我先敢追上妳...
何時開始我變得如此懦弱?竟學會了逃避...
因為我害怕,我害怕心痛,害怕失去妳...
妳是如此的重要...請不要傷害我!!...好嗎?

上一篇:我到底想點?...

下一篇:多事之秋...