2008-04-30 22:09:12yamayo

嘉士伯,唔準唔開心

今日同老公去咗行越富渦!!...
真係out咗喇!!...太耐無去,連佢起咗4層我都唔知...
宜傢無咁早關門添!!...都不失為一個行街好去處...
跟著去咗食夀司喇!!...今日好多人阿!!...排曬隊咁...
好綵我哋有位坐姐...都幾嘆阿!!...傾下計籽,聽下歌籽...
很喜歡老公在耳邊,唱這一首特別升咗kee嘅情深版”有人”...
仲同老公傾咗一啲感受...我菻我知道往下來應該要點做喇!!...
之后去咗江邊...同老公一齊飲嘉士伯...
在老公的懷裏,特別好味...
不過雖然唔係飲咗好多,都有啲暈...

今日惹惱老公釕...對不起...是我任性釕...

醉釕...訓釕...

上一篇:自助火鍋之旅...

下一篇:mAn foR U