2008-04-26 19:31:40yamayo

自助火鍋之旅...

今日好開心...
一早去咗老公屋企,見到大肚淋dum嘅lily...個肚都唔係好大姐...
佢比人剪短咗啲毛阿!!..變咗樣咁!...個樣賢惠咗哇...
不過佢今次無吠我阿!!...可能認得我呢個未來女主人陣味喇!!哈哈...
之后我哋join陳氏伉儷去咗鳳凰新村食自助肥牛火鍋...
超正!!...食到我都差啲獲利囬吐喇!!..
雪糕,肥牛,可樂,貝殼,仲有啲醬都好好味!!...真係幾抵食!!...
爸爸媽媽婆婆聽完都話要曬我啲優惠捲去試下...
食到我晚黑繙到屋企都剩係飲咗碗湯乍!!...
第一次同老公食火鍋渦!!...感覺好溫馨...因為有老公無微不至嘅炤顧...哈!
之后我哋一同4人去咗睇<見龍卸甲>...
感覺上...都唔錯嘅...不過時間過得太快咯!...
而且有啲血腥...我驚我會髮噩夢咯!!...
成程睇戲,我就係聽老公細說呢個三國誌...真係知識增長不少...
倘若再比佢講多幾次,下次寫作文老師一定唔會話我作文素料吹水...哈哈...
就係同老公行下坐下都覺得好sweet...
我知道今日咁嘅機會真係好少有,所以我真係好珍惜...
希望我哋嘅馹籽,都係咁溫馨&倖福...

上一篇:相愛半年..

下一篇:嘉士伯,唔準唔開心