2006-10-07 16:30:49■巫小小■

□◆甘就7日◆□



國慶7日..

我都唔知自己做過D乜~

沒有很開心過~亦都冇特別傷心過...

嗯...

真喺覺得自己好廢..

于是我要廢住去番學...

其實.....我喺未真喺好無聊呢下?

乜我冇以前甘搞笑喇?....

如果喺嘎話......

我嘎價值就冇喇..唉~


好驚..驚妳會變心~

天啊........................................................


唔講喇~


番學去!~


努力讀書!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

唉~最後.....

唔好再喊喇.....

要變堅強!!!!!

但願如此~