2006-10-15 13:48:23■巫小小■

不開心的...



最近好多人..愛情上麵都開始遇到痲煩~

好多本來好倖福嘎一對都分開咗..

究竟~有幾多人喺在乎對方?

在乎嘎話..點解可以因為一兩句話就分手?

在乎嘎話..點解可以瞞住自己嘎女朋友同其他女仔講D好曖昧嘎野?

唉.....男仔~都是這樣吧...

好多人勸我不要甘幼稚..

"唔好甘執着喇...好似E+甘有意義咩?傻女...妳喺度等乜姐?等區同妳講分手咋..."
"妳太縱容區喇...女仔要有矜持,唔怪得區甘對妳喇..妳自己攞黎嘎~"

喺囖~乜都喺我錯囖~....

每朝3點幾4點起身上網...結果搞到自己唔開心~

ok~...


我冇心情再去執着D乜...一切順其自然喇..我好攰喇..

或者我真喺喺度等個一日嘎來臨...



上一篇:□◆甘就7日◆□

下一篇:開心的`~