2006-10-15 14:52:28■巫小小■

開心的`~


嗯~琴日好開心啊~~~~~~~~~~~~

下午自習課之後去練操~之後同busy區地去影貼紙相~雖然影到我個樣怪怪地,不過好開心,仲俾我撞到影帝同傾城~笑死我,我問區地喺未影"寫真"區地兩個男仔塊麵即刻紅曬~哈哈~

跟住寶寶請我食M仔~

遲D區仲話要帶我去食韓國料理~呵呵~倖福的囖!(當然喺兩支公喇~)好多人都恨唔到ga~哈哈~~~

然后喺課室,班長好早就買咗M仔喺課室等我..好感動啊!!!!!!!!!!!所以差D感動到喊齣黎~哈哈~

晚脩陣竟然有<東京審判>T!嗯!超好T囖~~~~~~~~打倒日本鬼子!!!!!!中國人喺得嘎~!呵呵~

之後9:30就放學~

同busy~週嘉~啊媛去南記食鷄粥仔~開心的喇!見到好多高三嘎人一邊食煙一邊食粥~甘會好食Dga?煙屎當加料?kaka.....
唉~難為我地吸二手煙嘎同誌們~


嗯~其實...有時放開D做人~真喺會開心好多!

希望日日都可以甘開心~......

就快生日喇~.....

想收乜禮物?........


有禮物收就已經好開心喇~kaka~~~~~~~~~~~~~~~~



嗯...生日一定要過得開開心心~

今次過咗都仲有舊歷~wakaka................

所以冇有洗緊張哇!哈哈~





上一篇:不開心的...