2006-10-07 08:47:47■巫小小■

●_人月兩團圓 ̄●

琴晚中鞦~

喺屋企食完飯接到陳小姐電話..就去咗坂場玩褒臘~

今晚着到好普通~一條Levi’s同件粉紅色嘜頭嘎猿人~唉!早知着好小小喇!

去到得我~陳小姐~兩個大我兩年踩坂嘎男仔(但喺個樣就細過我~又矮過我~)慚愧喇唉!!!!!!!

鷄仔去咗五桂山食飯~隔咗陣先黎~

之後越黎越多人~啊kid~區男朋友~坂仔(夀星仔!kaka)~鷄仔~仲有個叫傢俊嘎男仔~

個個叫傢俊嘎人,我的確喺邊度見過區!我個時冇理區自己去咗同鷄仔傾計(因為太耐冇見喇~)

開頭都幾悶..不過後來陳小姐同我傾咗D野~唉...阿kid又行過黎同我針!講真...我都唔知點幫某人..唔好意思..不過我唸個個人會聽我勸嘎~!

之後區地突然走開曬!有扯走埋鷄仔~個個叫傢俊嘎人行過黎同我傾計!

講真...我甘大個女第一次對一個男仔冇興趣(其實區生到唔差嘎,有小小似edison)但喺..真喺唔想同區傾計!簡直喺奇蹟!!!!!!!唉~

D人話區都喺澳門嘎...我唔多信囖!而且...區好細佬哥又怕醜~

好不容易脫離咗區~隔咗陣區又行過黎問我攞電話!唉...早知我俾聯通卡俾區喇!(因為張卡已經cut咗!哈哈~~~~~)不過區要打俾我~唉!我暈喇!

大約10點幾我想番屋企~陳小姐求我同區去長江兜風~大佬!琴晚中鞦!我唔想番到屋企俾我屋企人分屍囖!
之後個個乜鬼傢俊死都要送我番屋企!我狂叫陳小姐救我!區居然話"好仔黎架!反正妳經常要番學,區又要~好少時間見到姐!"大佬!我講明我有男朋友妳都仲甘....喺未癡綫ga?!俾人強逼之下...要俾個個野送番屋企~
沿途冇野講..bz真喺唔想同個個野傾計~區攞咗我個QQ~送到路口我就同區講拜拜~真喺唔想俾區知我屋企住邊!唉~......

唔好覺得我傻~點解甘都唔接受...
冇其他原因...枳喺..我真喺攰喇!我要嘎唔喺個種玩玩下,細佬哥嘎男朋友~
又或者..喺因為我唔想再中意人..我老喇~經唔起D乜大風大浪~

嗯~我唸個個男仔都好明白我對區一D意思都冇!甘就好喇~哈哈~