2006-10-06 09:27:57■巫小小■

╁妳喝醉喇!╃

兩個傢姐琴晚番咗屋企!超開心啊~~~~~~~

食完飯我地去咗我嘎至愛---百佳度買野~(屋企離百佳路程唔洗5分鍾)

經過市政府見到D”兵哥兒門”開曬音響喺度燒烤..唉~中鞦都唔可以番屋企..真慘!不過可以成班人燒烤都好開心嘎~譆譆!

我地買洗頭水個陣琪哥仔(二傢姐)狂買麵膜~我行喺區后麵細細聲講:”我好唔容易求到肥妹仔(我娘親)俾100蚊我..妳唔喺唸住洗曬區啊?”
琪哥仔:”我自己俾錢啊...得未?!”
我:”早講喇!!!!!!”(之後遭到一陣拳打腳踢)

落到一樓...突然非常頸渴,于是我提議去食老M~
琪哥仔話喺甜品部買個雪糕邊行邊食喔~我梗喺唔製喇!甘樣衰!
于是我地覺得俾大傢姐話事~同人傾緊電話嘎區根本唔知我地up乜~于是手指指入老M!哈哈~~~~~~~~~我又成功咗喇~當然!琪哥仔仇視我!譆譆~

坐喺度飲野D人好奇怪甘望住我地..因為我地又靚又型啊嘛!!!!!!wakaka~

番屋企個時仲好笑!

我行過馬路個陣唔知做乜突然暈咗暈(冇跌落個地下度)..不過D野就跌曬落地囖..傢姐區地居然扮中南海保鏢護送我過馬路~D人個個都望住我地!超好笑!!!!
不過話事話...個下暈咗暈真喺好怪..可能貧血呱!嗯!本來身體唔喺幾好~成日病...喇!所以我唔齣街好大原因因為甘~但喺...唔好覺得娶咗我就等于娶咗個包袱番屋企~病可以醫嘎姐!我都可以喺個好好嘎太太ga!哈哈~

又再次經過市政府時,D”兵哥兒們”好大聲哎:”1.

2.

3

乾!!!!!!!!!”

琪哥居然同大傢姐講:”乜傢下飲酒都要哎口號ga?不如妳走過去同區大大聲講’妳喝太多喇!!!!!!’T下區打唔打妳?”
大傢姐:”癡綫啊?妳唔去?”
琪哥:”我...................我呢...驚區會俾我迷倒!”
我同大傢姐狂嘔~


哎~少D見都好嘎!起碼唔會成日哎交~

琴晚我同肥妹仔訓~區攬住我搞到我透唔到氣..麵都青曬!差D窒息!不過好耐冇同媽咪一齊訓~覺得好倖福!~~~~~

真喺好開心!好期待今晚中鞦!..不過...

不過聽晚就要番學..真喺好唔捨得區地...

一別又要幾時先可以見到~哎....(其實枳要我放假番澳門就得!可惜我太懶!kaka~~~~~~~~~~~~~~~)


今晚有人問我~有乜生日願望~

其實我有好多生日願望~

我希望可以去T煙花喇!希望有人會喺生日個日同我講生日快樂(當然冇禮物都冇所謂)~希望食一次人地買俾我食嘎生日蛋糕~希望...希望會有人記得我生日,記得我...記得我已經17歲~哎....

嗯!巫小靈!!!!!!!!!!要振作啊!!!!!!!!
要樂觀D~理智D!(學寶寶話齋)
10月枳不過喺新歷姐!仲有舊歷!總會有人記得我生日嘎!嗯嗯!

除咗chimpanzee~!我身邊仲有好多值得我關心嘎事嘎~
亦都有好多令我覺得倖福嘎人同事~

嗯!我人生嘎17年喺開心嘎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


但願如此......


我都要愛自己多D~唔可以乜都俾曬我嘎chimpanzee~

我都要學區甘自私D!!!!!!!!!~~~~(講笑姐~)


上一篇:冇必要

下一篇:●_人月兩團圓 ̄●