2006-10-02 16:14:37■巫小小■

{要求...}




發現自己同以前唔同咗..唔再喺玩玩下..

BUT反而覺得兩個人之間嘎距離變得更遠....

究竟..我嘎堅持喺啱定錯?.喺未好似妳講嘎一樣,因為對妳太好令妳好難接受到?


從來冇要求過妳為我做D乜...枳喺想妳令我覺得...妳愛我咋...
哎....莫非好似人地講嘎甘..我嘎愛情實在太幼稚?

每次T妳D資料...冇一項同自己有關繫~唔緊要...哩D喺妳嘎自由,我冇理由逼妳做D妳唔想做嘎事...
或者....妳並喺我想象中甘中意我~喺我冇甘嘎能力令妳為我做D乜..喺我唔夠好..冇本事喺妳嘎野上麵畱低屬于自己嘎野...
正如妳所講...實在太虛幻,或者一切....枳喺我想象齣黎~

連走...都輓畱唔到~

因為好難得先放假..我特登空齣哩段時間攞黎陪妳,
但喺妳居然叫我多D齣去..多D陪朋友...
真喺蠢..覺得自己好好笑...點解要為妳做甘多冇謂野..做甘多妳覺得冇必要嘎野?..
唔通我對妳冷淡D..又或者好似以前甘玩玩下妳就會錫我多D..?會咩?...


搵一個能夠愛自己嘎人...真喺好難.......

對妳唔好,妳又唔開心..

對妳好,妳又接受唔到....


究竟妳想我點...?

點做先令妳滿意?令妳可以愛我多D?.....





上一篇:【不要說】

下一篇:才发现...