2006-10-01 19:53:59■巫小小■

【不要說】

當日因為高郭一俊唔中意我,所以區先會同我講一大堆區覺得所謂好內疚嘎野..
一年後嘎今日妳居然同我講同一番說話..
妳話自己唔喺個仲枳要開心乜都得嘎人..
妳意思即我喺甘啦?..
點解妳要甘講...既然妳覺得自己欠我好多野嘎話點解仲要甘對我?點解要令我甘傷心?
有一剎那..我徬彿覺得自己番到以前,番到被高郭一俊折磨嘎個段日子..
唔想再俾人拋棄...唔想冇咗妳~
我好難先可以同番妳一齊
求下妳...唔好唸甘多,唔好令我覺得妳已經唔中意我..

”我真喺做唔到,好似妳對我甘好”...中意我嘎話,點會做唔到..?
好多問題唔知點做好?有乜問題...我話過我會等妳..我已經將自己變成絕緣體,枳喺同妳一齊,中意妳一個..妳仲擔心D乜?

”因為妳太好,為我咗太多野,我唔值得妳甘做!”個個都枳喺會甘樣同我講..我做甘多野..都喺唔想妳離開我姐,點解妳偏偏要好似區甘...
究竟我要點做?喺未我做得唔夠好?定喺我做錯咗D乜?

如果妳悶,我未用番以前張卡~一到中午就上網陪妳.
如果妳想聽到我把聲,我就定期打長途電話俾妳.
如果妳想買D枳有大陸先有嘎野,我買黎寄俾妳.
如果妳想見到我,我唔食飯都畱番D錢坐飛機去搵妳囖..
甘樣夠未?

我從來冇要求妳為我做D乜..我枳喺唔想妳有朝一日會有借口離開我,但喺妳竟然話因為我對妳太好..令妳唔知點做..

真喺好笑,我對自己男朋友好,區竟然會驚..會覺得唔自在..

再過多一排我就新歷生日,我以為妳會記得..
但喺..喺未我冇講過妳知?喺個陣妳未中意我,所以妳冇記低我生日?定喺妳想俾驚喜我,扮唔記得?...如果唔喺我寫曬D野齣黎提示妳,妳仲會唔會問遲D喺未我生日?今次我忍住,我冇喊..枳不過覺得好心痛..但喺我知妳唔喺有心嘎~所以我冇講D乜...

真喺唔知道...點先可以令妳安心同我一齊..
有好多時..我都好想妳喺我身邊陪住我..



李澤武....妳真喺好自私.....
點解枳會用自己嘎立場去T人..

哎........





上一篇:很慘很慘....

下一篇:{要求...}