2006-09-30 18:34:25■巫小小■

很慘很慘....

齣麵好大雨...

一個星期...好似過咗成年甘!...真喺好掛住好掛住妳..從來未試過掛住一個人搞到幾晚失眠...

星期六,等多一分鍾我都覺得好難受,所以特登搵齊徐++,肥幀仲有BUSY哥包車番黎,之后徐++同肥幀打俾我話的士佬唔得閑,所以我放學一支箭沖去搭巴士,點知喺途中我見到徐++...當時我已經知乜事..

區地兩個原來已經同另外兩個男仔包咗一部車..甘點解要講大話呃我?我最憎就喺人地呃我...何況我對妳地甘好..點解要甘?
我扮冇野經過,唔想理區地...真喺唔想望多區地一眼..點知區地仲叫我,好唔好意思啊?!
結果...結果我等咗成個鍾,仲差D搭唔到車...好想喊.好失望.好驚..驚妳等我,我又是令妳好失望啦...對唔住啊...
臨落車仲俾人撞親,隻手淤咗...
黑到癡綫..........唉~

番到黎不齣我所料...妳已經off咗,我知我冇理由要求妳等我,搞到妳唔夠訓我個心仲難受...唉....

點解未放假我已經甘唔開心?...唉~......



so miss u ...

妳今個星期有冇掛住我啊?...

冇就算啦...唉...




上一篇:算唔算得咗?

下一篇:【不要說】