2007-10-15 00:36:05Kenji Lai

好好好多野諗

卒之可以出job去client度, 唔使留係公司做戲...

不過個客都好煩, 成日話DeadlineDeadline,
要記住係你既Deadline, 並唔係我或者公司既Deadline, ok!

悶悶悶, 無咩野做真係有多少悶...

唔好逼我, pls...
我無咩Interest in something, 正如妳無咩Interest in something一樣,
Weekend我想做番一D我以前無做但又想做番既野...

星期五放工...同朋友係灣仔踏去旺角,
食完雙皮奶行左一大段路後去左打馬吊, 再N番家...
幾好玩, 真係幾好玩, 新鮮感掛!~

想問你這樣肩並肩那究竟我是你的誰,
一個短暫同路的人或者是一切...

救命, 呢輪真係好好好多野諗...