2008-11-30 23:49:30Helena

遺失奇幻島之第101粒寶石

 

 

29/11~30/11

這一個週末

我有特別的週末

 

怎麼說呢

其實我自己也爭紮了很久

到底我要選擇出去social定係睇我paper

皆因我後日就要嘔paper心得......

 

結果我係一個感情用事的人

哈哈

見到文輝總籌大大咁辛苦

實要撐ga.........^^

畢竟自己都當過迎新的總籌

"我會做到自己能夠做的"

 

 

咁我就係上完烘焙課

我就拖著我疲憊的身軀

搭火車去到桃園

話說我真係有夠緊張

超驚坐錯車

大家都知我係個路痴

大家都知台鐵是個多麼複雜的交通工具

而且分的車又很多

我前一晚就已經先check定

幾點係咩車可以去到埔心

仲要睇埋係邊個月台停終點站係邊

因為佢實在分太多了

咁去到火車站

都算幾順利咁到左月台

 

車來了...........同我想像中有差好遠囉

我以為好似高鐵咁畫曬位

可以比我舒舒服服咁訓返個幾鐘

點知.........我就做50分鐘的夾沙甸魚

不過我仍然係有訓到

仲差點撞到我前面的靚女姐姐

話說咁樣hold左50分鐘隻手真係有酸左

 

其實係車上

我都一直問自己做咩要辛苦

明知自己病左仲要去玩

我真正的目的係去玩嗎

我知道可能我去完之後要即刻去睇醫生

但生病的我沒有後悔

雖然真係明天要去睇醫生了

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

經過這兩天之後

想要說的話很多

有沒有試過呢........

我會記得那一夜大家哭到12點多

我會記得那一夜大家都沒有洗澡

我會記得那一夜你我說過的一切

我會記得我們大四老人友誼永固

 

大二幹部們你地好叻叻呀

很想跟你們7個幹部大聲說

係我心目中你地今次的迎新係成功的!!!

場地挑選真係沒得頂!~

我很喜歡牧場的寧靜和漂亮

大地遊戲有夠創意的!~

不過當然會有更進步的空間

好多謝你地讓我沒有選擇錯誤~haha

大一的學弟妹

真係個個都有特色好活潑

或者真係老了有時真係跟不上步伐

在這兩天也讓你地認識了我

 好希望你地會記得那一晚說過的話

到你地的大二大三都可仍然保持著那份熱誠

 

 


 

 

師大港澳會真係一個溫暖的家

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

每個活動背後

都有一群默默工作的你地

或者會有意見不一的時候

或者會有情緒拗叫的時候

然而不要忘記自己最初的目的

也許

魚與熊掌不可同時並存

結果也是自己的選擇

既然決定了就高高興興的走下去吧

 

 

 

 

 

 

上一篇:小聚會來的~

下一篇:12屆社慶