2006-07-14 16:03:46ceci

一週年紀念後感~~~

last night諗住同老公去漁人碼頭食日本野
點知多人到嚇得死
所以去左"吉度野"食,d japanese food ok la..
不過都唔係我地最想去哥間,
唔得,等"魚一丁"一開,就同老公去食先
hk都有呢間japanese restaurant,好似唔錯ga wor
琴晚老公生日,不過都係我地一週年紀念,所以老公都有送presents比我
首先收到一個"Nyanko cat既不倒翁",好得意呀
at night老公送左一隻介指 with pig pig card比我,好好好鐘意呀
老公,我好想話你知.."雖然唔係咩好貴好貴既介指,不過係老公第一隻送比我既介指,好有紀念價值架....我會好好帶住佢!!! 多謝妳呀,好至愛既老公仔!!! ^_^

老公,得閒就寫番d生日後感去pchome la...好想睇下老公寫d咩呀!!
long breathing husba 2006-07-19 16:08:18

my wife have a big butt and big tol nam ,and huge breast bomb~~
feed me milk very full
my wife also crazy~
but the truth is i very very love her

long breathing husba 2006-07-19 16:02:58

my wife have a big butt and big tol nam ,and huge breast bomb~~
feed me milk very full
my wife also crazy~
but the truth is i very very love her