2006-07-13 09:13:23ceci

老公, Happy Birthday and 1st Anniversary!!!

老公,我早餐都未食就打野比妳啦
對唔住呀,頭先語氣重左話妳
so sorry la,老公
不過我唔係有心既
希望老公唔好怪老婆啦
我緊張先係咁jar

講番正題,老公,HAPPY BIRTHDAY AND 1st ANNIVERSARY!!!!
so happy!! 我知一早起身你要考試
妳好眼瞓,好累,不過點都要考埋佢,
考完就成個afternoon瞓番夠佢啦
定左呀,老公~~~!老婆支持支持!!

老公今年有咩願望呢,今晚話過比老婆知啦
好嗎?
行程就係:
放工後同老公去拖下手仔行下街街先
之後就去漁人碼頭請老公食japanese food,yummy~~~hehe
之後再同老公去談下心咁

今日送比老公既birthday and 1st anniversary presents,希望老公會鐘意啦
都唔算好貴啦
你應該唔會話我買咁貴既野比妳既...呵呵呵

老公,今晚真係我地一齊左一年啦
呢一年,同老公一齊發生左好多事
有好開心,有唔開心,同老公都去過好幾次旅行了
希望之後同老公一齊既生活都係多采多姿,快快樂樂...妳話好唔好呀>???
我覺得現在才是我們的第二階段
希望同老公一齊既日子會不斷下去.
其實argue每對情侶都會有
就要看看我地經唔經得起考驗了
我相信老公既
我更相信老公係一個好鍚,好愛老婆既好老公!! ^_^ 是嗎??
更相信我地將來可以過得更好,更開心,更"韻故"
所以老公一定要相信自己,相信老婆
我地一齊努力...好嗎?
你開心,你唔開心,你病,你痛,你累.......等等等等
老婆都會係妳身邊默默支持妳,陪住妳!!
我愛妳呀,老公!!! LOVE FOREVER!!

老公生日...鍚啖老公先....一陣見到要咀咀多d多d先得!!!!!!

打支生日歌比老公先:

HAPPY BIRTHDAY TO U, HAPPY BIRTHDAY TO U
HAPPY BIRTHDAY TO U,HAPPY BIRTHDAY TO 老公~~~~~~hahaha ^_^