2006-07-27 13:19:33ceci

日本正剛賽6天之旅

老公,由我去日本第一日開始就掛足你咁多日啦
其實同老公一樣,冇左老公係身邊,好多野都好似唔知點咁,呢d應該就係所謂既"依賴"了.愛一個人先想去依賴佢.想比佢依賴!! 你話係唔係呀,老公! 真係好掛住老公...好想見到你,好想你攬住你,好想我最須要你既時候,你係我身邊! 當我開心既時侯,我會想起你,當我唔開心既時候,我更加想起你,有了你係我身邊,什麼都不怕了!是真的! although去左日本呢幾天,見唔到你,不過正如你講,大家個心已經有對方的存在了,而佔據了好多tim.

等我講下我去日本做過d咩啦.
第一天,一朝早就起身了...好彩有老公車我去碼頭...食左一個雲吞noodle,冇咁肚餓了~~不過好唔捨得呀,though唔係去好多日,不過...仲是好唔捨得!要走了...只看到老公駕駛著車子離我遠了!..好想快d比賽完,返澳門呀!
去到hotel發覺有2部電腦,一check,原來可以free of charge online and play msn tim...好開心呀,因為hotel冇電話卡買,好難打到電話比你了...好彩姐..嘻嘻

第二天, 要好早起身了,6點就要食早餐,之後自由活動到下午五時,要back hotel la..自己都未練習,又比Sifu叫左去睇下哥班india team,好臭呀,佢地! 汗加體香真係好好好好難丁呀!!!!! 唉! 哥晚太miss you la...都唔記得左你要返工tim,借左師姐哥電話打比你,不過打左好幾次先記得原來你working...聽唔到我電話...傻左啦掛到你..哈哈哈...之後sleep la...coz 明天要比賽了,要抖足精神,最佳狀態出去比賽.不過絛頸都係好痛好痛,好怕影響到我比賽tim...比完Doctor 整,都痛..都唔知佢點整架!!激死...不過你知啦...你靚靚老婆一比賽就咩痛都唔記得哂..呵呵...

第三天,比賽既第一日,一早wake up...eat breakfast, then去會場了...我賽1:30pm,所以都好多時間放鬆,練習下咁...到了初賽,對我哥個人唔賽wor...,都唔知點解,佢地仲講笑話哥個人afraid我,所以唔賽...真搞野!

第四天了, 賽8強,去到final只留低我和上屆champion...不過今年我對自己都幾有信心,一定好過上一年,上年對佢,五比零輸了比佢,55波啦其實,始終哥度係日本,佢仲係什麼日本國家隊排唔知第幾...一定比佢win ga la...I think, mostly la...不過我仲未夠啦,如果我好佢好多,我相信一定會比我,一定係自己未夠好...我要更右努力先得,下次win番佢....有老公支持我,我一定得....我都係架...我fully支持老公架...哥日大家一齊比賽,though唔同地方,不過大家個心都同大家打緊氣,哈哈....大家既賽果不是最好..不過do the best就得啦,老公呀,你記得落酊埸就唔可以輕敵ga...知唔知呀??好彩52kg你攞返,真係呀!!激死啦...!!比人攞左點算wor!! 我今次要過香港同老公打氣...!!!! 比心機呀!! 不過唔好比咁大stress比自己.知道嗎?

第五天,輕鬆哂了,比完賽啦,不過朝早要去正剛本陣練習,同去worship師公,其他全部都唔洗去,我又要跟去,order落黎,唔去都唔得啦...佢地去左大阪,我冇得去,返到hotel 2:30pm,得我一個...唯有自己一個去行下啦...不過好開心,買左好多靚衫,開心死我啦!!!! 哈哈哈哈~~~8pm back hotel la...一返到hotel lobby就立即online 開msn搵你啦...老公係度,好開心呀...聽日返黎...不過唔可以講咁耐,你要work la...哥d咁既八妹八仔係度睇我講你chat,黑人憎呀!! 係度潤我!!! 哈哈...我hungry ar,同肥強去左lawson buy instant noodle and soup...都幾好味...唉..好miss you ar..!!好想同老公咩咩呀...好想好想,一齊瞓就好啦! then go back room拾行李,then sleep la~~~ COZ need to wake up at 3:30am...

第六天,back macau actually la....very very very happy...因為我可以好比快見到老公啦....一去到香港就打比你....4:30pm arrive Macau,開心死!!.見到老公啦.開心到都唔知點講,想cry咁!哈哈哈....老公仲要狂kiss 人..搞到我好embarrassed la...都唔知佢地睇唔睇tim ga...d師兄呀, 唉!! 比老公激死..不過真係好開心!!! 愛死你呀,老公~ night time 同老公去左食野...

日本呢六天就係咁啦...係咪好長呢寫得...唔好話我寫得短啦...

我sent比你哥張postcard好靚架,唔知幾時會收到呢???