2009-07-29 21:43:47怕羞天使

放假 (09年7月29日)

地獄式7月終於完結了...

未做書店前,很愛逛書店,返學時,無聊時,放工時,一得閒就會逛,每次也會買到一至二本書回家,暑假最中意去書展,買平書,試過買cook book,遊旅書,各類小說(但甚少愛情小說),科學,畫冊...但從來唔會買寫真..我個書櫃己經滿滿的.自從做左書店之後,我唔會閒來無事去逛了,每日返工也對住d書..生厭嘛,又不會既,因我愛看書,嘻,英文書除外...未掉鋪前,食飯會睇書,反而好少買,除非係一兩個作者啦,現在係ts無帶飯冇得睇了,又開始買返書,前幾日阿妹又買多個新書櫃回家,嘻..我決定又放滿佢!

係書展叫佢拎d書簽比我,d書簽都幾靚,今次公司偶有佳作呀..

今日放假,好好在家休養,睇左兩本書,食左少少野,去左跑步,運動場永遠有一陣清草味,很好聞,見到太陽下山,雲漸漸變成橙紅色,無錯,係橙紅色,又想打風??

八點回家,決定十點訓,很健康哈..

很舒服的一天...