2009-07-29 20:58:09怕羞天使

玩 (09年7月28日)

昨日做左孤兒仔,全日得我一個cashier,好鬼悶..好好彩冇咩麻煩野...

今日終於有返d人返工了...BF也完結...仲見到fion alice同大混混返黎數錢添,仲見到jerry呀..

收鋪後,des要搬櫃,裝修接近尾升了,遲左d走,臨走仲同阿君執mag,then一齊去左尖咀join其他人飲野,最初行錯路囉,去左尖東,結果係美麗華附近囉,一頭一尾行到斷氣,衰則行地底有冷氣者,都腳軟架嘛,行到有d渴,係7仔買益力多飲....無聊係到玩游戲,輸左乜都得做獎品嘛,嘻....好彩佢跳左好幾次隻手掂唔到天花板者...仲話跳埋牆再反彈跳高實得woo,耍雜技???比我阻止左啦,好彩無乜人行,咪實比人眼望望....

今次都有幾多人去,三間鋪都各有d人,開左四枝紅洒,久唔久飲下紅洒,對身體有一定好處既,但不宜過量,飲到兩點,笑到塊面夾好痛,哈,我發覺Alice同大混混唔可以同鋪,否則間鋪實糟倒了....

一杯半,其實有點兒醉意了,有人唔比我飲啦,好鬼惡,自己又係到飲...^^,fion醉左,渣仔!

搭的士走,15mins回到家,個的士司機好多野講,打左電話比佢報個平安,傾左一少陣,上msn又傾左陣,唔記得講咩了...

四點先訓,好彩明天放假者....

 

我會牢牢地記住那種久違了既感覺....