2004-05-06 21:10:00嘩鬼Two〝c〞

每日一格言...

今日il堂...
開始我地既每日一格言~
首先打頭陣係偉哥...
好勁呀~*
比個v.good你...
^^v
偉哥既格言就係
〝躣起之後
勢須下落
而今問題在
你如何去平伏那心跳?〞
好深奧...
佢講完之後~獲得我地既掌聲...
之後我地就講下我地既旅行地點啦!!
講左好多地方...
但係仲未決定到~
聽日再繼會...
今日lunch~
我地既狗皇帝係度發up風...
話王凱茵係佢...
又話陳慧珊係佢2奶...
笑死我地!!
好似街d傻佬咁~
發up風...
聽日我地又要補課啦!!
呢次補中文...
因為miss祁冇番3堂...
所以要補番!!
難挨...