2004-05-31 19:18:38尚未設定

陌生的聲音。陌生的你

【2004年5月30日(星期日)】
你已經番左去兩日喇。
今日得我一個o係屋企,真係好悶,夜晚仲要食自己添~
下晝o個時問D fd出唔出黎~但係又諗唔到野搞wor~
算la~都係唔出喇,悶死自己o係屋企啦~
一條友唔知做咩好~想搵你,但係你竟然唔o係我身邊~
得我一個人寂寞緊,需要你ge時候,
你係同成班朋友o係大陸玩緊,玩得好開心…
8點鐘出左去第一城,但出到黎罕有地唔係搵你,而係搵林嘉恩~
同佢食完野,去左公園仔度傾計~
咁o岩佢同佢條仔之間又係發生左D事~咁就大家一齊講啦~
唉…我真係唔知點好…我唔想再搵你,我唔想再咁拖落去喇~
你每一次番去我都會原諒你,但係你一次又一次係咁~
我會問自己:每一次你都唔識珍惜,點解我仲要比咁多次機會你?
唔好講話你應承左我好多次係最後一次番啦~
淨係講你話我考完試會番少D,陪我多D啦~你依然係做唔到囉~
每次你都令我失望,D失望一路咁累積落黎~
其實我就左你咁多次喇,一直好有耐性咁等,希望你改~
但你連少少改善都冇囉,仲變本加厲~
我真係到左一個忍無可忍ge地步喇~而且我亦都唔似以前喇~
之前你番左去我幾嬲都好,但我仍然會好掛住你~一定要打比你~
宜家?我成日唔打比你,你又冇一個電話打黎,我都冇咩感覺囉~
原因係我已經習慣左喇~加上掛住你都冇意思啦~
成日都係咁~我掛住你你會知咩?我掛緊你同時你都唔會掛我ga啦~
我好傻呀…辛苦自己去比咁多次機會你,想你改~
不過…我好疑惑…你究竟值唔值得我咁做!?
你會覺得我唔比你番去玩就係我ge錯,仲話我係因為某個原因先咁~
我識你o個時你唔會番去,宜家你過份到一個禮拜多數時間都o係大陸~
成日都唔理我,唔搵我~我搵你就好似求你咁~
而且我根本唔仲意自己男朋友係一個成日出去蒲ge人~
如果我一識你係咁~我根本唔會同你一齊~
所以我唔比你番係有我ge理由ga~因為我接受唔到囉~
之前我好信你ga~我好信你番到去唔會做D咩~
但係我覺得自己太信你喇~我好驚比你呃呀~
你每次番去都有一大堆理由同我講~
其實你諗真D,咪又係出於你自己想番~
你唔想番根本冇人可以迫到你ga~
你搵藉口同我解釋就係可以令你自己舒服D~個藉口其實係比你自己聽~
不過每次我都算,就算我知呢D係藉口,我都一樣會比機會你~
因為我愛你,我應該有耐性去等你,等你有一日玩厭,唔再番~
我真係唔知我要等到幾時呀~
即使次次鬧晒交咁~最後你都會番左去~你係咪唔重視我呢?
玩已經佔左第一位喇~我係冇可能比得上ga~
我好唔捨得你,我唔想離開你~但係我清楚自己咁樣係好辛苦囉~
D fd話見到我冇開心過囉~我問十個,十個都叫我放棄~
就算我D fd幾唔支持,你唔會改住~
我知我會心軟,我依然想比機會你~而你就唔會珍惜呢D機會~
我咁做唔係必然ga!你錯我唔係每次都要原諒你ga~
如果我可以灑脫D就好喇~我寧願你同我講分手~
好過我自己o係度諗,而你每次番黎都哄番我,搞到我心軟~

我又再次比多個機會你~我最後都打左比你……
你話你今晚會番黎,又o係度哄我~OK,我等你電話。
電話中ge聲音變得好陌生呀…成日都搵唔到你…

你係咪負左一個人唔夠,要負多一個人先安樂呀?
究竟我o係你心目中算係咩呀?你仲愛唔愛我呢?
你從我角度諗o下得唔得呀!?
的確你真係一個好男朋友,不過係之前ge事~
你諗o下你宜家點對我?你成日番去,我會有咩感受?
你知道我比左好多次機會你ga~你學o下珍惜得唔得呀?
我話比自己聽:呢個係我最後一次比你ge機會。
我唔會再好似以前咁~講左最後一次但係做唔到~
因為我已經好心淡囉~我唔想再拖落去令大家都辛苦~
因小失大係最容易令人後悔ga~希望你唔會後悔啦!