2005-02-17 15:07:46taka

Closer 誘心人

睇咗阿泉既日記
見到佢quote咗一篇既review
其中一part我覺得好有共鳴:


想起沉睡著的醫生
想起睡在他旁邊的攝影師關燈後的那個表情
想起愛麗絲回家時的灑脫
想起作家看到那刻在磚塊上的名字時的神情
想起那白茫茫,愁雲慘霧的城市
好像剛完結了一場戰爭
大家都身心疲累
大家都失去了很多
大家都沒有笑容
一點蒼涼,一片寂靜,一聲嘆息。


完全係我睇完既感覺
有朋友話覺得戲唔係咁好睇
d情節好平淡, 幾悶
但係我好鍾意呢套戲
因為……感受好深
唔係因為我經歷過裏面既情節
而係因為我覺得套戲裏面既每個場面
每個表情反應, 每段情節都好真
根本就係赤裸裸既現實
睇完套戲既時候我覺得唔開心, 好迷惘
對上一次令我有咁既感覺應該係睇完之後

兩個人戀愛既目標多數係將來
但係多過兩個人既戀愛
首要目標就一定係先要得到一個人
所以咁樣既戀愛永遠都係一場戰爭
打完一場仗
有邊個人唔係身心俱疲, 滿身傷痕咁走返出去?
有邊個人可以倖免?

大概每個經歷過既人都會有咁既感覺

***********

Love is an accident
Waiting to happen

Desire is a stranger
You think you know

Intimacy is a lie
We tell ourselves

Truth is a game
You play to win

If you believe in love at first sight
You never stop looking