2009-10-02 13:48:09盈++

快快快

真係想時間過得快d...好想可以快d上樓呀﹗好想有一個自己既家,唔想得一間房既活動空間。好彩我阿哥佢地住o係我附近,我可以過去佢地度傾下計...

等我媽果邊攪掂晒所有野之後,我就可以搵野做,返工搵錢,生活就會好好多~

我依家最開心既就係去我媽果邊對住個仔,一見到佢,我就好好好開心,佢可以令我咩都唔記得,對住佢,我真係唔想離開,好想攬住佢唔放,好想照顧下佢,但奈何呢段時間我一定要忍耐,好彩既就係佢o係我媽度,我放心好多,我媽照顧得佢好好,好多謝我媽...^3^

我個仔,太容易引到佢笑喇﹗佢一笑,我就 lum 晒,佢簡直係我既開心果,我既視線係離唔開佢架﹗見到佢,咁辛苦生佢出黎,係值得架﹗有左佢之後,我先感受到我媽當我地係寶果種感覺,未有霆b既時候,係知道阿媽愛我地,錫我地,但始終唔會感受到果種感覺,依家我係澈澈底底感受到,多謝阿媽一直對我地既愛護...^3^

霆b依家好攪笑,成日 "咩"人,"下"人,"嗯"人呀﹗一笑親呢,又張到個口籮咁大,最開心就係佢笑出聲果陣,真係好得意,每次見親佢,都唔知自己錫左佢幾多啖呀﹗哈哈哈哈~~~前幾日買左張連枱既bb櫈俾乖仔,喂佢食粥仔既時候,佢坐o係張bb櫈度,開心到佢係咁拍張枱,臭b勁鍾意張櫈,哈哈~~見到佢咁鍾意,我地都好開心。 


 

上一篇:衰b出世喇﹗

下一篇:一歲喇﹗