2009-02-25 20:11:25盈++

衰b出世喇﹗


2009年2月21日,重7磅4

o係夜晚1點,訓o係張床度,突然發現下面有野自己流出黎,但一d都唔痛,之後我就去廁所睇下啦﹗點知一睇,流得重犀利,咁我就叫醒老公同佢講<<我生得喇﹗>>佢好似唔多信我咁...係咁問我<<係咪真架?係咪真架?>>之後老公佢地就開始急喇﹗反而最定果個居然係我,我仲要叫佢地冷靜d,唔好咁緊張,但唔知點解,見到老公不知所措果個樣,覺得好開心^o^,佢真係好緊張,我第一次見佢咁樣架咋﹗由屋企,落去捷的士,到醫院,老公一路都係咁緊張,真係好想影低佢做紀念,不過依家佢個樣,佢既行為,我永遠都會記o係心入面。

去到醫院,老公就推左張輪椅我坐,再推我去產房,去到產房,d姑娘叫佢地o係出面等一陣,果時,我係好想老公一直o係我身邊架﹗但因為要檢查好晒我身體先可以俾老公入黎,到老公可以入黎果陣,老公又要等埋我媽佢地到先入黎搵我,果時我已經開始陣痛喇﹗勁想老公快d黎,過左陣,聽到佢把聲,放心左好多,之前隔5分鐘痛一次,之後一路縮短,又愈來愈痛,果種痛楚,簡直難以形容,我一路痛,一路捉住老公隻手,我都知老公好痛,但我真係冇辦法,縮短到每隔幾秒痛一次,又痛好耐,就叫老公叫姑娘過黎睇我,但果陣我開得果6,7度,仲未開始生得,我已經痛到癲左,捉住老公隻母指係咁fing,但老公仍然拎住止痛氣俾我聞,直至我係咁痛,冇停過之後,又叫老公叫姑娘過黎睇我,醫生姑娘睇完之後,話我可以生喇﹗第一下用力,見到個頭,老公都係度話<<見到個頭d頭髮喇﹗﹗>>之後第二次用力,出左成個頭喇﹗醫生就叫我停一停,唔好用力住,再到第三下用力,開始出個身喇﹗第四下用力,全身出晒,呢一下真係爽喇﹗舒服晒呀﹗到第五下用力,係出胎盤喇﹗之後個過程就係打麻醉藥連針,o係我連緊針既時候,姑娘就張阿b拎過黎俾我睇係男定女,同埋望一望個樣,老公就係咁影相,又影阿b,又影我,姑娘亦有幫我地影全家幅,阿b個樣勁似老公架﹗成個餅印咁。

整好晒,我就返病房喇﹗老公唔入得黎,所以佢都返屋企報喜lu﹗生完之後,我都冇乜點訓,過左無耐,姑娘走黎問我試唔試喂下人奶先,我緊係話好架﹗/.佢咬到我好痛。結果我喂左一日人奶之後,第二日開始我就喂奶粉喇﹗一來喂人奶bb太"痴"身,成日喊,成日要我抱,二來人奶又唔夠飽,每隔一兩個鐘就要喂,三來我病既時候又唔喂得佢,所以我放棄喂人奶。

o係醫院過左三日兩夜,已經學識喂奶,換片,返到屋企就唔會咁論盡啦﹗

上一篇:預產期***

下一篇:快快快

阿Bette。 2009-02-25 20:47:28

可愛既bb仔 =)
恭喜曬*

版主回應
^O^多謝呀﹗
但....你係?
2009-02-28 19:27:02