2008-11-05 17:20:25盈++

2008年11月2、3日

11月2 日,3點就返左天水圍屋企同媽媽一齊,返到去,就同媽媽去左板橋食壽司,媽媽只係俾我食一舊我心愛既三文魚壽司咋﹗多一舊都唔俾,其他果d都係一定要熟既,但我見到迥轉路上面,有好多壽司我都好想食架﹗>.<~﹗食完之後,我地行左陣,去搵蛋糕買,本來想買聖安娜其中一個蛋糕架﹗因為前排同媽媽行街既時候,見到一個蛋糕好靚,好似好好味咁,但點知我地今日去諗住買既時候,個蛋糕俾人買左喇﹗咁唯有買其他啦﹗但其他果d又唔鍾意喎﹗咁我地就去左東海堂,點知都係冇岩心水既﹗我地再行多陣,就返屋企果邊既美心睇啦﹗又俾我地搵到一個幾得意既蛋糕喎﹗側邊一粒粒蛋白蛋糕,就係咁吸引左我。買完之後,去左m記等老豆,斌斌又岩岩先o係新蒲崗出發過黎,佢因為要幫佢個妹同佢阿媽去派帖,所以先咁晏過黎。等埋老豆過黎,我地再o係m記坐多陣,睇下雜誌,之後就上上面間酒樓食飯,坐低一陣斌斌都黎到 lu﹗我見到隔離枱有人食緊片皮鴨,好似好好味,所以我地都叫左碟,仲有幾個送。片皮鴨到喇﹗一d都唔好食...油淋淋,食完一舊已經唔想食第二舊,攪到我其他果d都好似食唔落咁,老豆就唔知做乜,係咁用包片皮鴨果d皮包其他送黎食,睇到佢咁食,我地都有d反胃....嘔﹗﹗﹗食到咁上下,d雞同鴨就打包返屋企,媽媽話第二日用黎煲湯好正喎﹗

  呢個就係媽媽買俾我既蛋糕喇﹗好好味~^o^


             

返屋企坐左陣,消化下,就切蛋糕喇﹗好開心呀﹗ ^3^~多謝媽媽~

11月3日,斌斌十分十分難得,12點幾1點就已經冇野做,可以收工喇﹗斌斌返到黎,話諗住同我返大陸行下食下飯,但兩個人返去又好似唔好玩,佢就叫我打俾豪,vicky同河馬佢地,叫埋佢地一齊返。我地第一度去既係,上水食左野先,因為bb郁我喇﹗佢肚餓,o係度抗議緊呀﹗斌斌同我地去左食好好味既鮮牛通粉,^.^我食左好多野..我食晒成碟鮮牛通+蛋治+紅豆冰,全部俾我攪掂晒,勁呀﹗食完之後,出發返大陸 lu﹗

 返到大陸,我地就搭的士去左東門行下,之後我地入左間賣bb衫既舖頭,買左好多好多bb衫,夾埋都有十幾件呀﹗都係$440咋﹗超平...河馬都話下個星期都上黎買,哈哈~


            

我地行到累喇﹗搵埋阿寶,阿寶就帶我地去食水煮魚,阿寶話行去要十分鐘到,雖然我地好累,但我地都係照行啦﹗但以我既步速,去到都果陣已經唔止十分鐘喇﹗哈哈~~個個都好累。到左坐低冇耐,第一個送緊係點我地想食既水煮魚啦﹗其他蝦呀﹗雞呀﹗涼伴青瓜同唔知咩白肉,除左蝦之外,樣樣都好好味﹗


嘻嘻~多謝老公...呢個生日好開心^o^﹗


 成個"殼"都係辣椒
    個個都食飽飽喇﹗

食飽之後,我地就搭的士去深圳搭火車返香港 lu﹗返到香港都差唔多10點,個個都好眼訓同好累,想快d返到屋企抖。

多謝老公、河馬、豪哥、嫂嫂同阿寶,陪我過呢個生日。^o^好開心呢﹗

 

中途發生左一件令人意想不到既事,更加冇人想發生既,嚇到我,返到屋企都仲係覺得非常之不安,個心好唔舒服.......誠心希望..無事..無事..無事..真係無事。

上一篇:講...又點?

下一篇:岩定錯??