2008-09-24 13:24:53盈++

講...又點?

我依家講就講左...計埋之前既...我都唔只講過一次啦﹗
但...講又點?佢就係一個咁既人...會有變咩?
有變既話...我係好開心..咁冇呢?咪又係依家咁...
有D野...自己講得多都會煩啦﹗

呢D係我諗多左咩?我只可以話..,呢D係我需要既野囉﹗
我唔想覺得...人地對我好..仲好過佢對我好..
我唔想身邊既老公...唔係對自己最好既一個...
我亦唔想..佢對人仲好過對自己老婆...對邊個人都唔想

不過點都好...好彩我身邊有一班朋友...
有佢地對我既好..我唔會覺得孤獨...
但o係屋企對住佢..我就真係唔知再講咩好...傾唔到計..

其實尋晚有一刻..我終於感受到溫柔..哄我..當我bb咁..
但就只有果一刻...點解唔可以日日係咁..永遠係咁?

我幾時真真正正咁有一個自己既家???

上一篇:抑鬱???

下一篇:2008年11月2、3日