2008-10-21 10:32:22盈++

早晨啊﹗

BB...您好活躍啊﹗一早起身就郁您媽媽我.

想俾我知您起左身..定想叫我起身呀?

呢期BB都郁得好頻密...仲好大力添﹗

嘻嘻...尋晚佢唔俾我訓添啊﹗

但老公就o係隔離訓到成隻豬咁,我怕嘈醒佢...

所以我細細聲咁同BB講<>

佢過左幾分鐘...真係慢慢靜落黎喎﹗^.^係咪真係聽到我講野呢?

 

今朝睇左一段唔識既BB媽媽打既日記...係波波send俾我架﹗

佢打左佢生BB之前同之後既過程...我睇完之後超驚呀﹗

佢講到果種痛...我係忍受唔到架﹗我會唔會好似佢講咁痛架?

到時...我一定要老公陪住我...一定..一定..一定要老公陪住我呀﹗

 

發現一樣野...我聽緊音樂既時候...BB有段時間會係咁郁...好得意

佢係咪跳緊舞呀?哈哈~~~

上一篇:心跳聲~~

下一篇:我既仔仔