2008-10-28 16:12:47盈++

我既仔仔


25號果日,老公陪左我去照喇﹗係仔仔黎架﹗

o係診所等緊照果陣,心情真係有d緊張^^。等左一陣就到我地喇﹗我地入去,媽媽都未到,所以講左個地址佢知,叫佢自己過黎等我地。入到去,坐上張凳度等照既時候,我同老公都好期待咁望住個mon,個醫生一路照果陣,我又聽到bb個心跳聲喇﹗哈哈~~﹗之後再睇下係仔定女喇﹗.......搵到喇﹗搵到喇﹗有"姑姑"架﹗我地就問醫生會唔會手指,個醫生就話再照下手手腳腳....照到之後,醫生話應該唔會係手指腳指,因為手手腳腳都好明顯睇到,真係好明顯架﹗照到既時候,我又忍唔住笑喇﹗估唔到,我個肚唔係大,但bb頭、手、腳、"姑姑"同脊骨都已經長出黎喇﹗我同老公都好感動,睇到bb隻手仔郁添呀﹗^.^可能想同我地say hi,哈哈~~﹗照完喇﹗出去等拎藥同bb相,d藥係因為我有幾聲咳同維他命。出到去,我媽媽已經到左喇﹗我諗住叫佢估下係仔定女家嘛﹗老公就口快快咁講話有"姑姑"架﹗/. 咁就冇晒d驚喜喇﹗我坐左陣,就send sms俾d朋友仔、我表姐同佢地講有"姑姑"架﹗之後好快就得到好多回應,哈哈~~^o^﹗老公都有打電話,打俾佢阿爸阿媽老細呀果d,同佢地講仔黎架﹗有"姑姑"架﹗佢阿爸阿媽就係咁笑,好開心,佢老細話送bb床喎﹗^.^嘻~講過就係架喇﹗老細~~﹗.........拎得藥同相lu﹗第一時間緊係睇相啦﹗呵~媽媽心急呀﹗媽媽睇得好開心,要搵"姑姑",原來媽媽都咁咸濕既﹗呵呵~~^o^﹗

睇完醫生之後,我地就入左沙田搵埋河馬同佢個女"婉琳"去睇bb仔野。沙田果d舖大間就大間喇﹗主要黎沙田,我都係想睇下荷花,但貴呢﹗行左一陣,決定去樂富吉之島,吉之島比較平之外,老公話樂富呢間吉之島差唔多執喇﹗所以應該更加平。我地去到,就開始搵呀搵呀搵,搵呀搵呀搵,搵左衫仔、手同腳既襪、口水肩、清潔用品同日常用品,執下執下,都執左好多野,勁~﹗但仍然有好多野係未買既﹗o係呢個時候,我地都係買住咁多先啦﹗因我地依家冇咁多錢錢 /. ,下個月先再搵啦﹗六點幾七喇﹗我地要食野喇﹗落左去美食廣場食,之前同老公講過話想食大碗拉麵,依家竟然真係可以食喇﹗Lucky~~^.^﹗

我地食飽飽之後,就送媽媽返天水圍,之後我地就去豪哥屋企hea。車緊媽媽返去途中,媽媽唔知係咪太耐冇乜點同細路女玩,佢同婉琳玩得好開心,媽媽仲話鍾意婉琳講野果陣時喎﹗所以媽媽成 日撩佢講野﹗哈哈~~~^o^﹗玩下玩下,媽媽都到lu﹗拜拜~^3^﹗

o係豪哥屋企,真係hea,唔知做乜好,我地睇睇下facebook,老公突然爆一句出黎,叫我幫佢開返個,哈哈~~我就話佢終於都開喇﹗佢就笑笑口,叫我快d整,阿豪哥都笑,佢叫我俾佢整,其實聽到老公都話開,真係忍唔住笑架﹗我地攪完部電腦,坐多陣,傾多陣計,11點幾喇﹗都要返屋企lu﹗大家分道揚鑣,回家...拜拜﹗﹗

上一篇:早晨啊﹗

下一篇:QE..照超聲波