2008-10-30 14:33:20盈++

QE..照超聲波

 岩岩坐正窗口位,最衰唔係靚風景...


       

唉...一個去QE照超聲波,真係悶到癲呀﹗所以....拎住個手提影影影..雖然冇野影,呵呵~﹗o係我等緊既時候,老公一路都同我send緊sms,佢好少可會咁架﹗一來我悶啦﹗二來呢度唔講得電話。


         

10點幾開始等,等左成個鐘,等到太陽都出黎喇﹗仲要岩岩晒正我,衰到屎,咁我唯有坐去第二度啦﹗

就黎12點喇﹗終於到我 lu﹗個醫生都照得好仔細,佢一路照,就一路講解我知係咩部位,胎水胎盤都好正常,bb個size都符合我依家23個幾週,個個醫生第一時間都係照左bb個心跳先架喎﹗睇晒所有野之嘛﹗樣樣都好正常,好放心。照完..醫生就叫我坐o係出面等,出到去,我就send sms俾老公同媽媽報平安。又要o係度等喇﹗等左幾個字,都冇聲冇氣,我就忍唔住問姑娘<<究竟醫生叫我等咩呢?>>,過左陣,同佢一堆無聊對答,佢再問醫生,之後出黎同我講<<妳走得架喇﹗>>,我既反應只係<<下?哦....>>同埋<<我有冇乜野要拎走?>>,結果,係乜都唔洗拎,照完就走得果d,真係俾佢吹脹。

上一篇:我既仔仔

下一篇:期待阿b既來臨***