2007-10-15 22:53:11sunnypigdog

我們的RPG13.2~~~~

10月8日 星期一

返工~~~~
師父開始放大假,得返祥哥一個人,真係要小心d做野先得,唔係又俾人醒~~~~
風平浪靜ge 一日~~~~
放左工寫埋d 退票都走人~~~~不過都差唔多八點半......
返荃灣同大人dinner@和食~~~~
好耐無食過la~~~~好感動~~~~
飯後大人歸家,我都歸左~~~~
回定路上好掛住娘親同阿女...........
返到去沖完涼就dl 返”奸人堅”睇,唔......唔知點講好....不過不失la~~~~


10月9日 星期二

是日返工~~~~
一早就已經唔係好忙,非常好~~~~
平平穩穩甘就到放工~~~~
放左工就即刻返屋企睇電視~~~~
睇完都係打機上網睇漫畫~~~~
終於睇哂成套ARMS,真係唔錯,皆川亮二獨特ge風格加埋七月鏡一ge劇本,一個字,好!!


10月10日 星期三

雙十節,關我咩事,咪又係要返工~~~~
好得閒ge一日~~~~如果日日係甘就好la~~~~
放工要搞warning report,又ot.....
返荃灣同cash 食左個dinner@和食,一係唔食,一食就成日食~~~~
之後join大人去左同治堂~~~~大人食左個dinner,吹左陣水就散左~~~~
返家又係d返奸人堅睇~~~~之後就訓左~~~~


10月11日 星期四

如常地返工放工ge一日~~~~
lunch去左買 cash box,終於換哂公司d爛box la~~~~
點知.....一有人換box,dandan又唔啱數la.......
想死.....一個人埋哂dayend,厚疊疊....真係好累.......
放工寫埋d死人退票就走得~~~~
又要dl先睇到奸人堅...........

ps:澳門之旅firm~~~~


10月12日 星期五

又到左星期五la~~~~
好似過得好快甘.......
唔知點解一起身,就已經好掛住大人......
同師姐,欣欣姐,二師傅,師兄五人食早餐~~~~
返工,做做做.以星期五黎講唔係好忙~~~~
lunch去左食魚翅........唔知點解食完之後成個下午都唔係好舒服......
好彩無唔啱數~~~~
放左工打左陣機先返家~~~~
睇奸人堅~~~~
之後msn同大人傾左陣就訓左lu~~~~

ps:牛鍋燒返黎la~~~~kankan快d返黎la~~~~


10月13日 星期六

今日要返工~~~~
又有早餐食~~~~
又係我最早到,祥哥跟手都到左~~~~
跟住就係雯雯,二師傅同師兄~~~~食完就返左去~~~~
感覺良好ge一個星期六~~~~
放工就返左家~~~~打左成日機........
不過好開心~~~~

ps:唔知偶像聽日會唔會放飛機呢?


10月14日 星期日

放假!!!!
一早就起身出發去澳門~~~~
準時十點到達上環碼頭~~~~可惜偶像遲到......十點半先見到佢......
搭豪華位入去.....嘩....個好華位真係...真係....真係好q多烏蠅......
仲有個唔好食ge早餐~~~~
一個鐘頭ge船,我就到左澳門la~~~~
一出碼頭就已經見到師兄,師姐,二師傅同欣欣姐四人~~~~
一行六人就出發la~~~~
去左黑沙,個海灘真係勁污糟.....唔知想點.....去左食旁邊個d燒烤野食.....
唔.....青衣長發都係甘上下......
跟住過左手信街個邊食午餐,地道葡國菜....又係麻麻地好食.....
食完食左個幾好ge焦糖布丁,再幫大家姐買杏仁餅同薑糖,
之後就去左好出名個間野到食澳門豬扒飽~~~~
排左成半個鐘先有得食,真係人都癲~~~~
仲要唔係太好食....同師姐都覺得如果唔洗排都仲接受到,要排隊盲真係咪搞la下次~~~~
跟住過左威尼斯人,好大,不過又唔係真係好靚,總係有d怪怪地......
去左賭場hea~~~~hea到七點左右就過左回力個頭食野,又係唔好食......
頂!!!!!
跟住就過左漁人碼頭個邊行~~~~
食個雪糕,吹左陣水,十點左右就去左碼頭睇下有無早飛補,結果補到十點半船,真係好~~~~
返到屋企都已經十二點幾.....好累......

ps1:師兄真係勁,一皇三后,二師傅俾佢冷感搞到變敏感,師姐又俾俾佢搞到X迷迷,欣欣姐要用埋爽身粉,真係唔係講笑~~~~
ps2:同二師傅返家個程地鐵,獲益良多~~~~
ps3:今日ge澳門之旅驚勳左唔少人,真係唔好意思,係到同各位講聲sorry同多謝哂,不過都係個句,唔洗擔心,我仲未想死,所以唔會死~~~~


10月15日 星期一

是日放假~~~~
全日都留左係家到休養~~~~
很好~~~~


續~~~~
@@a陣亡了......
====
古拉多比:是....是魔玉.....!?!?
雲:滅絕小五郎,冷靜點!
滅絕小五郎:古拉多比,去死吧!!!
古拉多比:哈哈,不自量力!但想不到魔玉會在你的體內,省了不少功夫!
滅絕小五郎:暗.影.光.拳!
古拉多比:魔極光!
轟轟轟!!!
滅絕小五郎:!?!?!什...什...什麼回事.....嗚.....
豬:發生什麼事了?
娘親:糟了,魔玉被古拉多比影響,失控了.......
燒:滅絕小五郎!!
雲:茶,kankan,燒,我們先擋著古拉多比,娘親,想辦法令滅絕小五郎冷靜下來!
kankan:好!
燒:讓我來對付你!
茶:古拉多比!!我要你知道魔神比魔王更強!
====
另一方面....
====
阿女:娘親,我來助妳!
娘親:很...很強的魔力....
加魚:小心!!
轟!
大人:沒事吧?
娘親:嗯,謝謝妳!
阿女:滅絕小五郎已經失控了....
豬:娘親,阿女,快想個辦法!
娘親:辦法有一個,但要看妳妳了!
阿女:我?
娘親:對!
大人:加魚,豬,我們先擋著他!
阿女:是什麼一回事了?
====
雲四人聯手對付古拉多比.....
====
雲:不能有保留了!秘劍----聖光之永生!
kankan:神劍訣----神怒.魔驚!
茶:魔.鬼!
燒:死之拳法----滅!
古拉多比:(他們竟然有所保留....要出全力了!)三秘招之三----魔極亂世!
====
娘親:準備好了嗎?
阿女:嗯!上吧!禁魔法----暗之光.光之暗!
滅絕小五郎:!?!?!?!嗚......啊.........可惡!!!!!
阿女:娘親,機會!
娘親:終極光之魔法----光之洗禮!
滅絕小五郎:嗚啊.............
娘親:阿女,加油,我們不能失敗!
阿女:嗯!沒問題!
滅絕小五郎:......
加魚:他...他......
大人:....他死了嗎.....
豬:不....不會的!
阿女:放心,他只是昏倒了,很快就會醒來
加魚:妳們幹了什麼?
娘親:我們消滅了魔玉!
====
古拉多比方面.....
====
古拉多比:哈哈哈,不自量力!
雲:...不...不可能的.....
kankan:可惡.....
茶:合我們四人全力...竟然傷不了他.....
燒:力量真的差這麼遠嗎......
古拉多比:!?!?!這...這感覺.......魔玉消失了?
====
====
豬:消滅了魔玉?
娘親:對!
阿女:禁魔法----暗之光.光之暗的能力是將目標的力量轉變為其相對屬性
大人:所以魔玉的魔力就被轉變為光之神力?
娘親:就是這樣,而我的光之洗禮可以增強光之力量,令成功機會增加!
豬:太好了!
娘親:還不能高興,來,合力打敗古拉多比吧!
大人:古拉多比,看招!
古拉多比:魔極光!
轟轟轟轟轟!
古拉多比:可惡!妳們竟敢消滅了魔玉!!!我要你們全都死在這裡!魔極亂世!
滅絕小五郎:暗.影.光.拳----暗.殺!
雲:!?!?
滅絕小五郎:要你們久等了!
kankan:嘿,看來你已經把魔玉轉化而成的光之力量吸收了,力量強了很多呢!
茶:既然如此.....
燒:古拉多比!最後一個回合了!
雲:聖劍----光.剎那!
古拉多比:不自量力!你們怎也傷不了我的!
轟!
古拉多比:!?!?!?!?!?什...什麼...什麼回事....為什麼我的魔力急降了....
阿女:發生什麼事了?
kankan:嘿!想不到四神真的這麼強!
古拉多比:四...四神.......!?!?!?難道......
茶:四神.玄武是把目標的力量吸走的一招,你不會不知道吧?
古拉多比:不...不可能的,我不是擋下了嗎?
大人:我們也以為你擋下了,但看來我們都小看了四神的力量呢!
古拉多比:(哼!看來要先徹退了!)
燒:你不會想逃吧,大魔王!
古拉多比:哼!你們真的這麼想死嗎?
加魚:別多說了!來吧!禁之咒----死亡呼喚
轟!
滅絕小五郎:!?!?
古拉多比:嘿!太天真了,我還有這一件魔道服護身,你們始終傷不了我!
豬:魔道服?
古拉多比:對!是傳說中的魔道服!
豬:即是我手中這一件嗎?
古拉多比:什...什麼..?
豬:阿女,妳不會怪我偷了他的東西吧?
阿女:哈,這次就原諒妳吧!
雲:機會!上!秘劍----聖光之永生!
茶:魔.鬼!
古拉多比:嗚啊.....(先逃吧....)
燒:你真的想逃嗎,大魔王!
kankan:跟傳說之電比速度,你也太笨了吧!
燒:死之拳法----滅!
kankan:神劍訣----神怒.魔驚!
古拉比多:(糟...糟了.....動不了....)
滅絕小五郎:死吧!暗.影.光.拳----光.輝!
古拉多比:不....不可能的....我是不可能會敗的.......嘩.........
轟轟轟!
娘親:.....成....成功了嗎?
阿女:太好了!
雲:終於消滅他了......
kankan:真費功夫..............
茶:累死人了......
豬:太好了!為cash和@@a報仇了!
大人:大家都辛苦了.....
加魚:真想不到”他”竟然這麼強呢......
燒:對,最後那一擊真的很強呢.....
滅絕小五郎:別再說了......先讓我睡一會兒..........
====
魔王.古拉多比終於被打敗了,世界回復和平,就這樣,過了三年.........
金之國內......
====
加魚:@@a,三年了,大家都過得很好呢,妳不用擔心!五大國復國,雲當上了五國騎士團的團長,燒和滅絕小五郎也加入了!豬,茶和阿女回了教堂生活,好像也不錯呢!
大人:妳還在這裡嗎?要出發了!
kankan:我身為傳說之電,可不想遲到呢!
加魚:哼,好了好了,我走吧!噢,對了,忘記告訴妳呢,她們二人要結婚了!
====
水之國內.......
====
村民A:給我站住!你剛剛撞到了我呢!
孩童A:是又怎樣?
村民A:可惡!不知死活!
碰!
村民A:嗚嘩......
茶:你不會是想對這個小孩出手吧?
村民A:....不....不是.....對...對不起......
茶:滾吧!
豬:沒受傷吧?
孩童A:嗯!
阿女:下次要小心一點,他可是這一帶的惡霸呢!
豬:哼,有我在誰怕他!
阿女:好了,我們也要出發了!
====
火之國內........
====
士兵A:報告大將軍,快將開始了!
燒:好的,麻煩你了!
滅絕小五郎:怎麼樣啊大將軍,準備好了嗎?
燒:準備好了,你也可以了吧,國皇親衛隊隊長!
滅絕小五郎:行吧!
====
====
豬:滅絕小五郎,很久不見了呢!
茶:燒,你又強了很多呢!
燒:彼此彼此吧!
kankan:嘿!加起來還比不上我一半!
滅絕小五郎:大人,加魚,kankan,你們也到了!
燒:哼,要比一場看看嗎?
kankan:誰怕你了?
阿女:別鬧了,今天可不是給你們胡鬧的日子!
豬:糟了,我忘記了帶cash的十字架來.....
阿女:我帶來了,今天這種大日子,怎可以少了他!
====
雲:準備好了嗎?
娘親:嗯!出去吧!大家都在等我們呢!
====

完~~~~

呼.......
終於打完哂.......
開頭完全無估過要打甘耐先打完.......
真係一隻令我心動ge game,
人物當然心動,故事亦很好,結局也不錯,但最後真係估佢唔到........