2007-09-11 00:38:53sunnypigdog

我們的RPG13.1~~~~

9月7日 星期五

返工~~~~無咩特別ge一個早上~~~~
返到去又係忙到踼哂腳,真係呆哂........
放工快手快腳搞掂條數,叫左pizza 同壽司,成分行一齊同大佬餞行~~~~
真係好唔捨得大佬......
鄭小姐同佢都傾到眼濕濕......唉........
放工就返左家,好想可以搵人傾下計ar~~~~


9月8日 星期六

是日都要返工~~~~
約左食早餐~~~~
又係我最早,欣欣姐隨後就到~~~~
之後祥哥竟然都黎左!!!
阿ling,二師傅,大佬同redbe都黎埋,真係大佬係油麻地ge最後一餐la~~~~
食完就返左去開工~~~~
本來都好地地,點知十二點幾先黎群情洶湧......仲要十二點五十分中左個開i-account......總之就係最麻q煩ge一種戶口.........
放工租左隻碟,同大人上左加魚家睇~~~~
係"極地雪犬"~~~~
唔係話唔好睇,不過就無咩特別,大路戲,無驚喜~~~~
睇完就落返荃灣~~~~
大人去dinner,我就去左天天打機~~~~
本來都打算走,點知大人又打返俾我,所以就陪大人行多左一陣,之後就回家了~~~~

ps1:不開心........
ps2:久違了的感覺..........
ps3:三個電話,一個比一個沉重......


9月9日 星期日

訓到兩點幾,俾cash嘈醒左..........
人家難得甘好訓..........
起身玩左陣msn,之後就出去搵大人佢地了~~~
因為要幫家姐拎con....遲到了......
join大人佢地之後上左金禾打機~~~~
KOF-MIA好似好難打甘....真係未見過個大佬......
之後玩拍拍機....點解佢地打機可以打到尖叫......
加魚仲可以甘激動......我真係好耐無試過打到甘激動......
應該話我未試過......
打完就去左cafe la~~~~
食左個半人用ge小人拼盤,無錯,個份量根本係半人用!
七點幾接埋娘親同阿女就齊人了~~~~
又係玩下啤牌,吹下水,食下蛋糕甘就過左一晚~~~~
散左之後送娘親返hall,再獨自返家~~~~

ps1:其實百萬大問答個電漫類係我強項,不過唔代表我100%識.....大多了....
ps2:美心彈蛋糕,唔彈,味道.....一般......
ps3:娘親ar,唔洗擔心我ga~~~~我叻豬ga ma,點會唔識路呢?


9月10日 星期一

又要返工~~~~
預左今日個忙到死,點知比想像中仲要忙......
真係完全停唔到.....不斷做......
師姐好似好灰甘......唉....
希望佢唔好真係唔做la.............
放工九百幾條數要埋......真係創紀錄......
七點三先走人,又無做功課la~~~~
回家路上,一直諗有無方法可以幫到師姐.......唉......


續~~~~

最終章 光.暗

最終決戰......
====
滅絕小五郎:哈哈哈,四天王變成死天王了,古拉多比,你也準備受死吧!
古拉多比:嘿!來吧,我要你們後悔!
雲:kankan,上!
kankan:神劍訣----神罰!
雲:聖劍----光.剎那!
轟轟!
雲:(竟然無效.....)
古拉多比:看招----魔王震怒!
kankan:神劍訣----天威!
古拉多比:哈哈哈哈,不用白費心機了,你們破不了我的魔氣場的!
茶:讓我來!
古拉多比:第四階段的魔神變身嗎?不錯呢!
燒:死之拳法!
轟轟!
古拉多比:你們不用留力,全力來吧!
茶:竟...竟然連碰都碰不到.......
shita:大家小心!
kankan:這...這種力量!?!?!?!
古拉多比:!?!?!?!不...不可能的.....
shita:四神----青龍神角碎!
古拉多比:嗚哇......不可能的...人類怎會這麼強......
豬:好!魔王要敗了!
古拉多比:嘿!魔.霸!
轟轟轟轟轟!!!
shita:.....可惡!再來!四神----白虎神風爪!
古拉多比:魔.霸!
轟轟轟!!
娘親:.....這.....這就是四神的力量......
古拉多比:想不到妳竟然可以跟我打成平手,但妳已經沒法再召喚四神了吧!
shita:別輕視我!四神----朱雀神精血!
雲:是最強的回復魔法!
shita:古拉多比,再來吧!
古拉多比:可惡可惡可惡!!!!看我的三大秘招----魔星降世!
shita:四神----白虎神風爪!
轟!
shita:嗚.......
滅絕小五郎:shita!
shita:別過來!四神----玄武神力變!
古拉多比:是...是...是玄武.....
雲:kankan,茶,燒,滅絕小五郎,我們一起上!玄武須要一段時間才可以召喚!
滅絕小五郎:秘拳----破碎虛空!
茶:百鬼夜行!
燒:死之拳法----死亡陷阱!
kankan:神劍訣----天地無用!
雲:聖劍----光.衝擊!
古拉多比:魔星降世!
轟轟轟!!!
眾人:嗚.........很強.......
古拉多比:死吧!我不會讓妳召喚最強的玄武!
娘親:還有我!光之結界!
古拉多比:不自量力!
娘親:....擋...擋不了.....
大人:九子連環!
加魚:九神降臨!
阿女:聖典之門!
古拉多比:給我滾開!
3人:嗚......太強了.....
古拉多比:妳死定了!魔星降世!
豬:別忘了我呢!魔.術!
古拉多比:她....人呢?
豬:笨蛋,我們在這裹!
shita:來吧!四神----玄武神力變!
古拉多比:(真的很強...不能留力了....)三秘招之二----魔極光!
轟轟轟!!!!!!!
古拉多比:(總算擋下了....)哼!再來!魔極光!
shita:(糟了!來不及第二次召喚玄武.....只好硬接了!)
轟!!!!!!!!
眾人:shita!!!!!!!
shita:(不....不行.....我不可以死....至少也要.....)
古拉多比:哈哈哈,竟然硬接我的魔極光!
shita:四神----朱雀神精血!
古拉多比:又用回復魔法?.....!?!?!
雲:shita....妳.......
shita:各位.....對...對不起....我..我已經沒法再戰了....我只可...只可以替你們療傷........你們要...打敗古拉多比....不要...不要讓...讓我失望.....
娘親:不!shita!
古拉多比:哈哈,真是笨得要命!沒有四神----玄武,你們根本威脅不了我!
豬:shita....shita她.......
阿女:....不..不會的!
kankan:大家冷靜點!!!!
茶:對,不是傷心的時候......
滅絕小五郎:古拉多比!!!!!!!!!!!!!!!
古拉多比:這....這力量是......魔玉!?!?!?!?!
====

shita戰死左...........
灰.......
不過四神真係好屈~~~~
本來打算一次過打哂.....點知失敗左.....