2007-08-23 23:25:22sunnypigdog

我們的RPG12.3~~~~

8月20日 星期一

是日返工~~~~
一星期之始,但係已經好眼訓......
簽到先知道星期四放假,預定係家攻略機戰!
今日埋day end系統唔知做咩勁慢.....等到半死......
仲要人仔債券今日last day,放工要等上面搞掂先走得.....留到八點九先放工.....
放左返荃灣join大人同娘親,係大河道m仔吹左陣水,十一點幾先返到家.....
累死.........

ps:原來我ot 係$53一個鐘,o 多d就好la~~~~


8月21日 星期二

好累.....不過都係要返工~~~~
好平淡ge一日,不過放工個day end system都係慢到死.....
要阿女等到成七點......仲要去唔到中旅社問野.......對唔住......
送左阿女上車之後我都返左家了~~~~


8月22日 星期三

今日係jackson last day~~~~
不過無咩特別感覺~~~~
lunch同maggie,師傅,大佬,二師傅,欣欣姐,jackson飲茶,應該會係最後一次同jackson 食lunch~~~~
本來一切順利,個day end system 又好返,點知師兄long 數........
搞左好耐.....
之後幫翁仔(翁小姐個仔)打機,哈,我真係一個天才~~~~
之後就回家了~~~~
晚上同大人傾左好耐,好似好耐無傾過甘~~~~
大人,對唔住ar~~小人都唔想甘早訓的....但早起真係很辛苦.....


8月23日 星期四

是日放假~~~~
訓到十二點幾~~~~
起身上網,點知gaf死左......
之後就打機戰~~~~打打打,打到五點幾六點,
同媽媽dinner之後上網周圍睇,好悶.........
聽日要勁早起同師姐早餐............


續~~~~

眾人已經定好戰術......
====
阿女:上吧!
加魚:死之咒----地獄殺!
兇:.............(出招)
轟!
加魚:(嗚.....真係很強.....)
阿女:機會!
大人:神箭----破邪一擊!
兇:.............(出招)
轟轟轟!
大人:(嗚.....擋...擋不了)
兇:..........
阿女:讓我來!光之聖地!
轟轟轟!
兇:!?!?!?!?
加魚:嘿!你想不到吧?
兇:........精彩.......
阿女:你的確很強,但亦有你的弱點,你已經輸了!
兇:.....嘿....妳說得對....
大人:了結他吧!
加魚:禁之咒----死亡呼喚!
兇:嘩........妳...妳們贏....贏得了我.....卻一定....一定不能打敗魔王大人.....哈哈......妳們的....的死期也快到了.....
大人:想不到妳一直一言不發,一開口卻停不了呢...死吧!神箭----破邪一擊!
轟轟轟轟!!!
阿女:太好了!
阿魚:全靠妳呢!
大人:對,但我不明白為什麼要我佯裝攻擊他的空位,但實際攻擊的卻是加魚?
阿女:他身為四天王之首,想必身經百戰,在他招與招之間的空位攻擊,這個方法應該已經有人嘗試過,但他卻未試過戰敗,可見他有破解方法
加魚:破解方法?
阿女:對,我估計他應該能連發兩招,所以先叫妳作第二輪攻擊
大人:果然如妳所料,他能連續攻擊
加魚:然後我便有機會向他作出致命攻擊了!
阿女:對,我唯一失算的是他第二波比第一波更強,幸好我能擋下!
大人:真的很精彩呢!
加魚:四天王全都打敗了,只剩下古拉多比!
阿女:嗯!我們上去幫助他們吧!
大人 & 加魚:好!
====
比想像中快完ge一場戰鬥...四天王真係好弱......
下一章就係最後了.....打到我手軟......