2007-08-20 00:34:03sunnypigdog

我們的RPG12.2~~~~

8月13日 星期一

是日返工~~~~
星期一特別醒晨,亦都特別忙.........
人都癲,仲要eva煩到喊.....真係打佢個咀~~~~
放工又係立即回家~~~~
滿足而家ge生活,如果人工可以高多少少就好~~~~


8月14日 星期二

今日全日都無心情做野,因為約左睇阿森一族大電影~~~~
放工勁想早走,不過條數埋唔啱,無計.......
放工同大佬,師姐,師兄同鄭小姐五人行去睇戲~~~~
先係許留山食個糖水先入場,
真係好好好好好好睇+好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好笑~~~~
全無冷場~~~~
好多時事ge笑位,如果明真係笑死人~~~~
仲要玩左好多套戲,有鐵達尼,日本沉沒,絕地雪犬,魔戒,迪士尼,幽靈車神....
真係多到唔知點數,絕對要睇ge一套戲~~~~
比反斗奇兵2更正ge一套動畫~~~~
睇完鄭小姐走左,我地四個就搵左間cafe坐,傾到十一點幾先走~~~~
好開心ge一日~~~~


8月15日 星期三

一早起身累到唔知咩甘......
半死不活甘返工,不過真係好奇怪,返到公司就會精神哂.....
一放工又係死狗甘樣.......
是日放工師傅,鄭小姐,鐵芬尼,翁小姐請食飯~~~~
去太子美心皇宮~~~~
一餐唔太好玩ge飯局.....又無得同心愛ge師姐坐......師兄又早走.....
食完祥哥拉大隊走先,得返老闆個檯~~~~
搭234X返家~~~~

ps1:今日lunch笑死左~~~~
ps2:新識位----AOBM!
ps3:最強ge生日禮物----dandan褲頭結絲帶!
ps4:講開,大家會用"心愛"定係"深愛"呢?


8月16日 星期四

真係好唔夠訓~~~~仲要尋晚研究左點用PSP玩PS Game,真係正~~~~
機戰熱重燃!
返工,做野,lunch,做野,放工,埋數,走~~~~
平凡但唔錯ge生活~~~~


8月17日 星期五

返埋今日有假放~~~~
財政大危機......死得人多......
點解我會甘窮........
今日放工埋數好順利~~~~六點半就走得,不負大人命令~~~~
返荃灣陪大人食左個晚飯,之後大人就上左佢姐家玩wii,我就回家了~~~~
打左陣機....唔得....好累......
訓死左~~~~


8月18日 星期六

本來打算係家休養,等自己同銀包都無甘傷~~~~
但係大人邀請之下都係出左去睇戲,睇五星級大鼠~~~~
不嬲都無咩興趣,但係大人又好想睇,所以就陪大人睇~~~~
出去搵左大人先,之後join阿女,入青衣,買飛,跟住阿女就走左.......見得一陣....跟手就入場了~~~~
可能睇左阿森在先,真係差好遠~~~~
唔係唔好睇,一般la,有故事,畫面靚,有得笑下,但同阿森真係無得比~~~~
睇完出返荃灣,等左好耐先等到加魚....好耐無見了~~~~
之後係同治堂dinner,好耐無食過.......
食完行多左陣就返家了~~~~
打機打到三點幾.......

ps1:阿森好好睇!
ps2:阿女,唔准妳話自己似僕人,無人可以當我個女係僕人ga!
ps3:原來用PSP玩PS Game係好食電......


8月19日 星期日

是日本來又係打算休息,甘但係阿女甘孝順約我出去,緊係出la~~~~
兩點出門,三點先到尖咀,玩野咩!
之後去新港搵阿女,食左個lunch就出返旺角,周圍行,
陪阿女買左個HMC Pro003----RX-93 NU Gundam俾留零~~~~
阿女就睇中左個袋,不過都幾貴下,但又真係唔錯,唔係我窮我實資助阿女~~~~
女,妳去日本即管問爹拎資助la~~~~
行左陣係許留山飲左杯野,又行左陣朗豪,阿女就去左搵大學d人了~~~~
我就join姐同阿Tao,返荃灣食米線~~~~食完就返左家了~~~~

ps:女,今日好開心,妳要多d搵阿爹ar~~~~


續~~~~

阿女提出兇有弱點......
====
大人:什....什麼....他真的有弱點?
加魚:對,快說出來!
阿女:既然他只得一招,那麼他招與招之間必定有空位,那就是弱點了!
大人 & 加魚:!!對,這個方法可行!
阿女:但不能隨便出手,我們要擬定好戰術
加魚:戰術?
阿女:對,要先擋下他第一波攻擊才可以反擊!
大人:那麼我們該怎辦?
阿女:我已經想到的了........
====
魔王宮內.....
====
古拉多比:哈哈哈哈哈,不要著急,我們先看看她們三人和兇的戰況吧!
kankan:哼,你自己在地獄裡看個夠吧!
娘親:別衝動!雲,kankan,你們二人先攻!
雲:嘿!要他知道厲害!
娘親:燒,茶,shita,你們三個作出第二輪攻勢,豬,滅絕小五郎和我是第三輪!
豬:有分開三輪攻擊的必要嗎?
娘親:有!我們還不清楚古拉多比的實力,先以最強去試探,留一定實力作後綬,我們三人是防衛作用!
茶:對,第一回合小心一點!
滅絕小五郎:好!那麼大家準備!
====
另一方面........
====
阿女:就這樣決定吧!
大人:好!
加魚:反擊吧!
阿女:好!那麼大家準備!
====

玩緊個陣係雙線,打字就變左兩條單線......
請大家想像一下我同阿女個句係一齊講的,會有氣勢好多~~~~
另,點解個四天王會俾時間佢地三個傾戰術..........
sunnypigdog 2007-08-22 22:44:05

好~~我會期待的~~~~

女* 2007-08-22 21:37:25

我都好開心~~
阿女有命
阿爹o係我出camp之後一定要陪我唱k~~