2007-10-21 02:53:51sunnypigdog

已完的故事,未完的RPG........

10月16日 星期二

是日返工~~~~
好悠閒ge一日~~~~澳門之旅ge餘興未了,大家都想去多次,
但我又真係興趣不大,又無咩好食,仲話下次要住威尼斯人,唔好玩我la~~~~
不過搞得成先算la~~~~
放工好早就走左,過左火車站搵大佬睇戲~~~~
陪太子讀書地睇左"生化危機3",好過上一集,不過都係唔好睇.......
點解一個貨櫃可以有幾百隻喪屍.....有無常識ga.........
睇完就過返創興搵師兄同師姐,四人上左去打檯波~~~~
玩到十一點幾就返歸la~~~~
是日好玩但好累......


10月17日 星期三

都係返工~~~~
全日都幾平淡.....不過俾我發現左d 野......唔.......
放工開左一陣OT就走頭~~~~
join cash去左家樂間仙跡岩飲野吹水,傾左陣就返家~~~~
返到家打PSP隻無雙2打到天昏地暗~~~~不過真係好易玩.....激難都唔難ge.....

ps:點解我總係會發現呢d野ga.......唔開心......


10月18日 星期四

今日預左忙到死......
上午都仲好地地,下午本來都無咩野.......
甘相信大家都應該知咩係奧林匹克數學比賽ga la,甘就有一間死人學校係專門教d死小孩去考呢個低q能ge試,就係呢間甘ge學校,拎左一萬六千幾張支票黎入.....係16XXX......真係頂佢個肺!!!!!!
結果.......唉......唔好提......灰到無哂朋友........

ps1:天下烏鴉一樣的黑,地下情的男女一樣的笨,我的天空一樣的灰......
ps2:eason出左碟la~~~~演唱會超正,希望佢演唱會會唱演唱會la~~~~
ps3:今日係失戀博物館日~~~~點解,自己聽下首歌就知ga la~~~~


10月19日 星期五

重陽節~~~~無登高,留係屋企咪仲好~~~~
訓到成點先起身,打下機,上下網,睇埋"奸人堅",good day~~~~
晚上雲打黎同我傾左好耐.....唔.......好的~~~~

ps:聽日要返工~~~~


10月20日 星期六

是日要返工~~~~
不過今日無早餐局,所以唯有自己一個咬包.......
一早就俾個痴XXX線ge女人煩左個幾鐘.......吊佢老味真係燥底!!!
$14.3 我私人俾妳la,咪阻q住本座發達!!!!
冷靜返d先~~~~
放工打左陣機就返左家,不過返到去都係打機~~~~
六點幾好眼訓.....訓左個晏教~~~~
九點幾先起返身~~~~
成晚都好似無咩好做甘......

ps:呢排無咩mood,無咩特別唔好搵我住~~~~


已完的故事,未完的RPG~~~~
點解會甘講呢?
仲記得當我一開始玩個陣,都以為只不過係一個遊戲,
一路玩,好投入,畫面好型,亦都好鐘意個故事,
直到玩完,打贏左大魔王,睇埋個結局,一心以為已經完哂,點知......
點知真正ge結果先出現.....
無錯,係結果,無打錯字~~~~
原來....呢個係一個心理測驗......
佢係用一個故事ge形式,帶玩家去個一個測驗,等做測驗ge人完全投入,所有答案都係最真實~~~~
結果不打算公開了,不過真係好準~~~~
到左呢到,我們的RPG系列真係要完la,我會永遠記得呢隻game.......
接下來,會完成唔同哂..........

上一篇:我們的RPG13.2~~~~

下一篇:我就是我

娘親 2007-10-22 00:39:03

好鐘意演唱會最後果句喎~!