2007-11-01 00:14:39sunnypigdog

我就是我

10月28日 星期日

放假~~~~
訓得唔好~~~~
無出街~~~~腦海中仍然有尋日陳醫生ge歌聲~~~~
好想睇多場~~~~


10月29日 星期一

是日返工~~~~
一如所料,忙到阿媽都唔認得~~~~
做到半死......
放工dandan唔啱數,好彩係虛驚一場,不過我就要一個人搞哂stock同dayend,真係忙到死.....


10月30日 星期二

萬聖節快樂~~~~
無錯,係萬聖節,其實萬聖節正日係10月30日,係唔知點解玩玩下d人變左10月31日 ja~~~~所以好似我呢d甘有文化ge人,就緊係今日慶祝ga la~~~~
點慶祝??返工做到半死lor~~~~
真係做到半死.....每逢月頭月尾都係甘........
放工前幫個好靚ge姐姐開左個戶口,真係點都估唔到佢75年出世,仲已經結左婚........點睇都唔似75年lor~~~~
臨關門有單超大鑊ge野.....好彩我大家姐,殷經理叻豬擺得平,不過dandan又中大鑊野,連maggie都真係忍唔到.....唉......
又係一個人搞哂stock同dayend...........
仲要搞埋個warning report.....八點三先走得.......
灰左......

ps1:今日dandan問左我一個問題,哈,原來唔係甘難發現~~~~
ps2:明白左一樣好得意ge野,小朋友係唔應該玩火,但係成年人亦都應該知道玩火係危險,所以係唔會玩火~~~~問題就,甘大人(唔係林大人)又唔玩得,細路又唔玩得,甘即係點呢?即係話,呢個世界上,根本無人自願玩火,最壞ge情況係自己玩緊火都唔知,好d ge都只不過係以為無人知自己玩緊火~~~~
ps3:上面究竟想講咩?係想講,呢個世界上,只有一個人知道,而且個人又係自己,個d 先係秘密,多過一個人ge,唔係秘密,只係....只係兩個人或以上,一齊講大話!
ps4:甘而家,你同妳仲有佢同你,明唔明?
ps5:仍然覺得,在我面前請不要說謊,要不就不要說,要說,不要讓自己以外的人知道,特別是,經常出現在我生活中的人........


10月31日 星期三

返工~~~~
思潮起伏的一日~~~~
一年內遇到兩次同樣ge情況,唔.....
代表左咩呢?

ps:蠢ge人會覺得自己好醒,醒ge人會苦惱點解自己唔再醒d.......


題目係----我就是我
可能無咩人知係咩,或者甘,我地文化少少,用英文講一次,知唔知係咩??
俾多幾秒諗諗~~~~
答案係,
I am who I am
係咪即係明哂呢~~~~
唔係想借光良首歌,而係我係今年年初(其實都應該係三月左右ge事....),睇左一篇文章,題目就係叫"我就是我",甘啱光良有首同名ge歌je~~~~
想講講自己對呢篇野ge感想好耐,但係之前有另一樣野打緊,所以就唔開始住~~~~
一直到左今日.....呢半年幾以黎,我對呢篇野有更深ge體會......什至,有某d睇法都唔同左......
仲記得之前有一段時間,好唔開心,好多人問我咩事,我都只係輕輕甘帶過左,我都同佢地講,我遲下會係日記打出黎~~~~
而家係一個開始....要用幾耐時間,我真係唔知.......
幾乎唔記得講篇野ge內容~~~~篇野係教人認識自己~~~~
內容大致上係教人,先睇自己,自己表面上係一個點ge人,
然後諗下身邊一d自己好熟佢,而佢又好熟自己ge人,再想像一下,係佢心目中,自己一個點ge人,
最後,睇返現實,自己真真正正係一個點ge人~~~~

今次講住甘多先,另外講一下,我就是我,未必一定會有第二,第三集,
只要我有心情,就會隨時打多少,但唔一定用返呢個名,所以........
請繼續睇落去,如果....
如果你/妳係一個想知道,你/妳所認識ge我,係咪真正ge我,甘你/妳就可以唔洗睇,我而家都答你/妳,唔係~~
甘又如果,你/妳想我話俾你/妳聽,我係一個點ge人,又係唔洗睇,因為你/妳睇完都唔會知,
所以,如果你/妳好得閒,就睇下,
再得閒d ge,睇完就諗下,諗下究竟我講緊咩.......

不過唔好諗得太入神,唔係就會好似佢甘
http://www.youtube.com/watch?v=Q4aFEWbF05M