2020-05-25 18:41:37Ethan~

24/5/2020


日前先同司欣佢地見完面聚過會,佢地又話想約今日再一次聚會呀~!!
不過就係我地幾個入去東涌到搵司欣呀,因為佢今日係要返工嘛~!!

我下午就先完成左屋企呢邊事宜,及後盲起程入去機場會合Phoebe一家~!!
事因佢地由屯門自行出發,而我就要由粉嶺過去就梗係揀呢到做會合點~!!

其實今日都係為左入去食下野,而且又趁機再一齊傾下計當係聚下咋~!!
中間Eddie仲一度到場同我地傾左一陣計,至於司欣就梗係為我地送上好多野~?!
基本上我地次次入親去都好多好好待遇呀,再者埋單條數又肯定唔會係貴o既~!!

今次大家主要都係傾下來年大方向先,因為佢地都想計劃再一次約埋去旅行嚕~!!
至於下半年個方向就依然好睇疫情狀況如何啦,不過屆時都會開始回復返聚會囉~!!