2007-04-09 07:18:47vilok

the happiest weekend in Kansas~

呢個weekend係我黎左kansas咁耐最開心ge一個weekend..
真係好開心..

琴日中午同Lai仔, Ivan 同Ronald去左飲茶..
黎左咁耐第一次..
之後..陪左lei 3隻野去oriential market入貨~

之後..佢地叫我去埋個晚ge hot pot party..
由於lai仔同ivan要去meeting..所以我就去左ronald屋企..
頂..佢個apartment係咪靚左d..個價錢真係好合理..
if我住唔關dorm..我會consider去佢個個apartment~

hea左一陣..等佢攪完佢d野..就去左downtown行左兩行..
之後就去左牛坦屋企hot pot~
佢地全部人都好好..好好笑~
好彩cherry都有去ja..唔係我初初都唔知點算..hehe

之後我地仲一齊完Wii!!太好玩la~
~~我仲做左bowling queen!!hahahaha!!!!!!
~~呀Gil--棒球皇子!
~~Ronald--Wii皇子!
~~cherry & me -- 美女廚房!!!haha..
好想要一個Wii ar!!!!!

玩到點幾..好多謝Ronald由lawrence車我番黎kc~
我都知你好tired ga la..really thx a lot~
lei個weekend太開心la!yeah!
---------------------------------------------------------------------

wo..this morning..wt Johnnie told me really shocked me..
was that really true as wt i though before??
wa..how exciting!!!but i felt weird~

上一篇:,,,平淡的..

下一篇:busy week~

sandy~~~ 2007-04-15 01:33:00

我都覺係極好玩!!

版主回應
咩極好玩ar??? Wii? 2007-04-15 01:50:32