2007-04-05 05:18:52vilok

,,,平淡的..

呢幾日都冇咩特別事發生~所以冇點打日記~

琴晚終於比gunnar迫到去buffalo wild wings到食野~
LV怪都有去~
同gunnar一齊玩真係好開心..cos佢真係太顛la!!
佢仲叫我下年入KU唔好住dorm..叫我做佢roomate..but應該都冇咩可能ga la~

雖然我知佢係一個好人..佢出ge條件好好..
但係..佢係一個男仔..lei個條件已經夠我reject佢la~hehe
不過佢話要黎macau同我呀媽討論wor..haha..

下晝個時..同Destin (唔知係咪咁串)傾左好耐傾..
好開心佢話以為我已經黎左美國好耐~
聽唔出我d english原來只係黎左lei到一年..hahahaha..太開心~
but我都係覺得自己講得未如理想~

lei個小朋友..又學日文..又學中文..真係┌超低能..勁攪笑┐
次次見親佢都係中, 英, 日3種languages咁轉..超好笑..haha
佢仲好似識小小韓文tim..damn

anyways..今個sem比上個sem開心好多..
cos今個sem d人比較talkative and optimistic d~
仲有個半月就番macau lu~
楽しみね!

PS. 都係覺得鄭元暢做戲好睇過吳尊!