2007-03-26 11:57:47vilok

爆軑!!!!!

人生第一次爆軑..!!!!
→好彩有april係到..所以冇覺得無助..
→好彩係車完fei去airport之後sin黎爆..
唔係佢真係會miss左個flight~
→好彩我部車係新車..一買番黎就有哂所有change tires ge tools + spare tire

不過就算係咁..我地兩個都唔係好識用個d物體..haha
雖然april已經好盡力咁係個電話到同fei describe我地ge事況,
但係我地都係couldn’t make it~

就係lei個時候..好彩有一個好心ge男人stopped by幫我地~
佢整左兩整就搞掂la~
真係好多謝佢..同時都要thx God比左咁多個┌好彩┐我地~

換完之後..由於spare tire唔可以渣over 55 miles..所以我地兩個係條highway到好似蟻"懶"咁lor~不過有打死火燈ge~

可惜..今日ge好彩用完就冇la~
換軑+ serice+ tax 用左我 US$136..wt the hell~
由於我部車ge軑係special tires..
全線wal-mart都冇我lei種軑..
一定要去d專換tires ge store~
就係咁..要洗一筆~

都唔知點解我地lei家人,成日都不知不覺咁買左d要用特種components ge產品~

you always need to pay for the speicals~!
sometimes the cost may be a good one, but in most cases it is not!
so think carefully before making any speical decisions~