2007-03-18 10:43:13vilok

a happy day~ Spring Break starts (+ pics)

今日同日文d同學仔出去玩~Luke..Amanda..Dori..Jacob..Tim..etc (仲有個唔識串佢個名..hahahahaha!!!)
好開心ar..especially cos LV怪唔係到la~

中午去左 Andre’s 食lunch~ and their desserts..amazing~

之後係plaza到行左一陣就去左睇movie..睇左 pan’s labyri~
overall黎講個story都唔差..
but.for some scenes..they are just too graphic for me..
creey..nasty..and hedious~

再之後..去左panera bread到食dinner~

好彩lei班美國人都係日本迷..講ge話題我比較易明..
我仲可以講好多迷ge程度驚人過我好多~
不過佢地多數都係好漫畫~
有一個ge屋企..係有一間..係the entire room係用黎擺漫畫ga lor~
仲有好d shelves係double packed..勁野~

in conclusion..今日真係好開心~
in Ichiban Sushi after our japanese mid-term exam~
In Zio’s during Comp I lesson~ (1)
In Zio’s during Comp I lesson~ (2)

上一篇:.....

下一篇:爆軑!!!!!

enton 2007-03-19 22:10:06

原來真係咁多外國人...
我係澳門都好耐冇食sushi la~
最後一次就係同你係hk食戈次...

版主回應
我都話左我識唔到macau同hk ppl ga la~
lei到都係其中兩班ga ja~
不過日文個班熟好多~

今個sunday叫老豆帶你去食la~
2007-03-20 01:07:45