2004-12-28 01:01:58提子

無能為力

27/12 Mon 〔寒呀〕


今日我係top sales呀,做左萬幾~
不過真係好累好累呀....勁頭疼><


今日有兩個新同事番工,好多人係間鋪度.....
而家total有五個人呀,
希望我吾會被調鋪la!


======================


唉....好吾開心.......
看完又想喊.... -^-


我真係吾知你諗乜,
你究竟想吾想......我吾知la!


你攪到我都吾知自己想點,
又或者係我都吾知我可以點.....


甘樣都幾吾開心下....>。<


或者真係我自己諗得太多la,
人地無野,係我自己亂諗.......
他只不過因為我吾開心先講野tum自己,
係我諗多左......_.