2008-08-13 03:33:41SuN*♥

十八歲後的第一天就流了眼淚!!!

今日係十八歲後ge第一日,,感覺上大個左好多hehe~
等呢日真係等左好鬼耐,,,好la,,到左la!!!真係要好好enojoy呢一刻!!
好好享受吓固中ge野!!!!講番今日a主要野先,,,,

因為羅拉晏晝同佢妹妹出去做d野,,所以我自己出去做完自己要做ge野先,,
首先係去滙豐攞200蚊,,因為要做d偷偷摸摸ge野,,,
then去左兵營斜巷交from,,第十二屆高校!!!
跟住之後就喺M記等羅拉,,足足等左一個鐘,,唔打緊啦,
今日心情好沒問題,,不過只係喺度狂恰眼訓je,,haha!!!

then meet到羅拉了,,見佢一袋二袋,,有一袋係sining bean cake,,
then有一袋里面係一個藍色盒來的,,禮物來約,,多謝你喲羅拉!!!
跟住行左去New Yao Han行街,,WOW!!新舖不愧係新舖,,冷氣都勁d!!
上左去8樓坐低食cake,,好好味a^^!!!!!食飽飽後落左樓下,,
有間Roxy,,目弟目弟吓,,羅拉見到有副超,,個sales話係限量版,,
佢攞左出黎試吓戴,,見到佢好想樣,,佢突然提意話不如番板樟堂戈間目弟wor~
好啦,,行到去戈間,,有第二隻色,,佢又試下戴啦,,then就話買lo~,,
我very amazing lo,,!!!佢話佢一路都好想買副超比自己戴,,沒所謂la^^~

今晚約左老尾去食dinner,,但戈陣時間仲有2個幾鐘左右,,
結果去左南灣湖刪禮物,,好舒服,,d風吹埋黎係涼爽的,,唔係熱的,,
呢隻感覺真係好好!!我地坐左喺平時坐ge位置,,準時刪禮物,,
其實我真係好surprise的,,因為我冇唸過我會有禮物的!!!!!
我問羅拉里面有幾多樣野,,佢話:有你今年ge歲數lo~,,,18樣a!@o@!!!
我打開之後,,真係....都唔知講乜野好,,內心只有一個感覺,,,
好感動,,,,好自然口甘笑左出黎,,,我覺得我ge羅拉真係好有我心!!!!
好偉大>
我都唔知點形容啦!!!!!!最後,,,佢話:其實副眼鏡係送比你ga,,
我同你講話自己想要係呃你ga,,我想送副眼鏡比你,,千幾蚊戈d我買唔起a,,
買副便少少ge比你la!!

好感動好感動> 播住歌,,眼淚....在右眼的眼尖流了下來!!!!好多謝你!!!

我唔知講得d乜野,,,只係知道,,,,"我好愛你"!!!!!

上一篇:十八歲仔la!!!~~

下一篇:入左稟啦!!!!!!!!