2008-08-12 03:42:38SuN*♥

十八歲仔la!!!~~

好開心a^^~呢一刻ge我已經唔同上一刻ge我,,
終於進入另一個里程碑了,,hehe!!!!!!!!!!!!!!!

講番今晚做過d乜野先,,,今朝成日喺屋企都冇乜野好提,,
到左夜晚8點半左右,,出發去乾坤閣lu~,,,去到戈陣,,,
羅拉,炳哥,醉翁已經喺度,,過左一陣,,,巴布又黎左
then布and良同雞康都黎埋,,最後明哥先黎!!!!
好開心,,又一次同桌慶祝了!!!!
今晚食飯食得好開心,,經常笑.,好鐘意呢隻感覺,,
個女侍應又幾靚wo hehe!!!笑得好添,,又白淨haha~
食飽飽後企喺門口度傾左一陣計,,,then決定去邊,,
本來話去篤波ge,,但有d人又唔識篤wor~
口甘最後決定左去打機,,,成班人去打機,,好耐未試過lu~,,
結果去左龍園戈間MP5,,羅拉就自己走先,,,
打左2個鐘機,,,好耐冇enjoy過呢隻feel啦,,好耐冇打過機,,
打cs,,打流星蝴蝶劍,,估唔到18歲就要返老還童,haha!!!
打到點幾兩點左右就走lu~,,同左醉翁and炳哥去左M記食雪糕,
then就番屋企lu~~!!!!!!!!


(好多謝今日口甘多個朋友仔sd生日短信比我,,多謝你地ya!!!!!!
尤其係林佳麗,,HEHE!!!估唔到你仲記得,,,thx a lot,,
其他人都好多謝,,,好多謝你地每一個口甘有意義的生日祝福比我
亦都好多謝Virgin,,hee!!!多謝你的祝福!!!!好開心)

羅拉,,好多謝你陪我共渡我地你之間ge第二個生日,,希望直到永遠!!!!