2008-08-10 04:29:52SuN*♥

8月7,8日 之 香江長隆之旅^^~

真係開心,,繼上年同羅拉去完長隆之後,,
今年又再去,,但今次唔同左,,點樣唔同法呢,,
上年係即日來回,,玩都冇口甘盡興,,成日都要就番d時間
但今次唔同la,,過一晚夜,,等我講番d過程比你地聽la!!

我地去戈日係8月7日,口甘啱戈日之前戈日就係8號風球,
好驚落雨,,戈日一起身,,聽到出面有雨聲,,一目弟!!勁大雨!
心唸,算啦,,大雨都要去,,擔住把傘向長隆出發lo!
去到地下商場買車票戈度,,搭10點10分車,之前啱啱走左一班,,
唔緊要啦,,等左一陣就oK了,,上到車,,除曬d襪,,hehe!!!好舒服,,
坐左個半鐘頭就到番魚"廣地花園"了,,呢度好熟,,因為上年都係呢度落車!
一落車,,開始R頭,,上年一落車成渣Taxi圍住我地,,點解今年冇ge???
我望一望個天,,EE有少少陽光wor,,但過左一陣,,無lala又落細雨黎
then口甘啱同我地同車都有一pair情侶係去長隆ge,,
then我地一齊問下人口甘,,,跟住我地問到人我地間酒店喺邊度,,
佢話前面轉右就見到ga la,,我地行啦,,行a行,口甘耐ge??
行左起碼3,4個字左右,,終於見到我地間酒店個大名,,但前面冇斑馬線,,
要兜番後面戈條行(電單車,人,單車)天橋口甘過馬路,,,!!!!
WOW!!到酒店了,,攞左間房就上房la!!!好舒服,,雖然只係三星級,,
但只係住一晚都夠皮!!擺低d野,,影幾張相就出發去長隆,!!!!!
戈陣已經天晴無落雨了,,落到lobby,問d服務人員,,佢地教我地搭車去,,
上到巴士戈個司機又幾好人,,當我地以為戈個站係戈陣佢叫我地唔好落,
下2個站先係,,thx你a^^~~WOW!!開始進入長隆歡樂世界啦!!!!!!!
喺門口影左一張相之後就入去,,好正!!好有似曾相識的感覺!!!!!
影左好多相,,食左好多野,,目弟左好多上年已經目弟過ge Show!!!
但都係好番尋味,,好正!!!!只係今年冇玩激流飄流戈d,,,
因為第一:羅拉驚,,呢個係最主要,,第二:我地今次黎主要係relax,,
其次先係玩遊戲,,所以都係以玩一d冇口甘刺激and影相為主,,
天公超做美!!又唔係好猛太陽,,天陰陰,,有d風好舒服!!!!
玩到7點半左右,,就搭番巴士番酒店lo~,,喺度唸緊夜晚食咩好,,
雖然我地帶左杯面,,但都唔係幾想食,,難得出黎玩,,就要豪一豪,
好采我地住戈間酒店夜晚有buffet食,,正a!!!$103一位!!豪佢!!!!!
幾好味a,,只係d雪糕唔掂當je,,其他都好好,,食到好飽!!!!!
then番上房間,,沖涼,,,之後就keke.,,,就教教豬lu~!!!

隻羅拉豬夜晚超懶,,又褲被,,搞到本來要人照顧ge我都要照顧番佢,
haah!!!真係大個了^^~~第二日8點鬆d起身,,疏洗後就落去食早餐,,
落到樓下,,我話"冇人ge,得幾個",羅拉話"d人走曬la,我地遲咋"
跟住去食拉,,食左少少野,,我同羅拉講"其實係冇人黎先真",
之後喺度笑,,then我地要唸下戈日ge行程去邊,,因為我地其實冇計劃好,,
結果去番我之前唸戈個地方--狀元坊,,但距離我地間酒店頗遠,,,
問清楚為好,,then終於問好,,搞掂曬d野就離開酒店了,,,
首先我地坐巴士去地鐵站,,再由地鐵站去"長壽路",,一落地鐵站,,
我地又問點樣去狀元坊啦,,問完發覺後面有個廣場,,幾靚口甘,,
就行左一陣,,好有香港feel,,所以吸引到我地入去行,,
行行下有間貼紙相舖wor~羅拉話想影,,價錢又幾好,,整張卡先15蚊!!
結果我地整左張,,好靚靚a^^~haaa!!then去食飯,,食飽飽後,,
開始去番我地原本ge旅程--狀元坊,,出到去戈個商場後問戈d公安,,
佢地只係手指指,,口upup就完成佢地ge任務,,我地行A行,,
哇,,,沿途經過一D超多人ge路,,又有得賣衫,賣野食,,賣小丸子戈d!!
之後又經過上下九,,真係好長lo條路,,行到我腳到閉,,
then用左差唔多個幾鐘頭先去到我地想去ge狀元坊,,
去到狀元坊,,影左幾張相,,就入左去,,里面有d商場,,超窄,,窄到喊lo!
結果我買左2件衫and買左10蚊5對襪,haha!!正,,羅拉仲買左把縮骨傘!!
跟住就去番我地要坐中旅巴士戈個地方la,,又係要問戈d公安,,
佢地又係好簡單口甘手指指,口upup就完成佢地ge任務,,我地又行,,
哇靠!!!佢地指ge UP ge 方向冇錯,,
但係地點實在離我地企戈個位置ge距離太遠la,,又係行左差唔多成個鐘
先到戈個"海珠廣場",,沿途都有目弟下野,,去下M記戈d廁所ge,,
WOW!!!終於上到巴士了,戈陣係8月8號下午6點鐘,,,好累好累!!!!!!
番到澳門已經8點半,,奧運開緊幕了!!!!!!!


呢個trip真係好好玩,,,第一次同羅拉二人世界,好開心,,
佢實在太好了,,好到唔識點形容!!!多謝你a^^~~hehe!!!!
我好記得戈晚你流ge淚水ge含意><!!!唔會忘記ga!!
仲有a!!我地去番廣州市區行街戈段期間,,,沿途都比人望住,,
唔係賊仔,,,只係行街戈d人,,點解望住呢,,
因為我地着住一對情侶鞋keke(會post相)!!!!!!!!正點兒,,廣州沒有哦!!!!


(想目弟相的,,就禁"我的相簿"啦,,post曬相上去ga la!!!!"

上一篇:十四小時~~!!

下一篇:十八歲仔la!!!~~

小玉 2008-08-20 15:53:10

我想買a~~但我買哥陣已經冇晒呢隻款...超激氣!!!

版主回應
@@"!!!你喺邊度買a?
地下商場第二層a!!!!!
2008-08-20 19:39:01
小玉 2008-08-17 19:34:05

對鞋几型...haha!!
呵...禁米几好lo~~
最緊要唔怕落雨....
我地哥日曬到癲左a!!keke

版主回應
hehe!!!對鞋150蚊人仔一對,,幾型ga!!!!
曬有曬好ge!!!!!hee~
2008-08-19 20:53:46