2008-08-14 02:37:03SuN*♥

入左稟啦!!!!!!!!

踏入十八歲ge第二日,,要做一d未夠18歲之前做唔到ge野,,
呢樣野亦都係我等左好耐ge野!!!!!就係入稟考電單車la!!!
可能對於其他人黎講唔係好重要,,亦都唔係好渴望,,,
但對於我來說,,唔係的!!!!我恨左好耐,,盼望左好耐!!!!!!
今日終於入稟啦,haha!!!真開心,,,好期待之後ge考試^^!!!!


講番其他野先,,今日12點幾先起身,,miss左奧運游泳項目,,
miss埋國家隊女子體操團體賽ge決賽,,但係目弟到訪問戈d,,
then走左去做Gym,,都有好耐時間冇做lu~,,一路做Gym一路目弟比賽,
中國跳水屈機隊竟然以48分左右ge優勢奪金!!!真係好屈lo~
then番番屋企,,沖左個涼,,抖左一陣又出去了,,,出左去教青局,,
辨番一d貸學金ge手續,then先去入稟,,!!!入完再番番屋企,,
戈陣已經7點半左右,,大約8點鐘左右就出去踢波lu~<,,
戈班飛機友-,-,,放曬飛機,,不過都好,,有機會比我痴其他team,,
今日個態幾好,,入左兩粒!!大約9點左右雞康同火先黎到-,-!!!無奈,,
最後要自己番屋企,,,,完!!!!!!!!!!!!!




尋晚同今日喺我腦海中成日浮現羅拉對我好ge態度,,樣貌,,
我覺得我自己真係唔及佢,,佢為我真係做左好多野,,,
我唔係想喺呢度讚佢先口甘講,,而係我真係口甘唸,,,
唸到呢d野,,唸到佢個得意樣,,我好想喊出黎,,成日都眼濕濕> 好開心同到佢去長隆過夜,,過夜係佢一直以黎成日同我講,,
但我之前都做唔到,,所以經常比佢話我"得把口",,但我做到啦,,
其實喺戈晚佢同我講"唔捨得呢一刻",,我戈陣仲未有乜野感觸,,
但到左e+,,我好想去番戈一刻,,好開心好開心!!!!!
好想同羅拉再去多一次旅行!!!!!!真係好想,,,好想永遠永遠><!!!!!!!