2008-08-15 02:50:10SuN*♥

比賽前的二天!!!

星期六就係賽波ge日子,,應該係最後一個比賽了,,,
因為8月尾左右,,好多朋友仔就要離開澳門出國讀書了,,
所以呢次比賽要盡力a!!!!haha!!!!!!好期待!!!!


講番今日先,,今日10點格硬起左身,,點解呢,,理由只得一個,
目弟奧運游水項目,,好可惜,,未能喺live見到日本蛙王-北島康介游水ge時候,
因為我起身戈陣係10點20分,,佢喺20分鐘之前賽左,,好遺憾> 不過都好,目弟到後面戈d,,中國今屆d游泳成績好好,,
喺200米女子蝶泳里面,,包辨金,銀牌不特止,,兩個人仲要同時打破世積!!
中國人的驕傲a!!!之後目弟完游水之後就轉目弟男子個人體操全能la!!!
真係好刺激好刺激,,無線電視連午間新聞都要延後,,到左2點鐘之後,,
先播番!!到最後,楊威終於繼8年後,,重奪金牌,好開心好開心!!!!!!
當奏起國歌戈陣,,,我都唱左出黎!!!!好感動!!!!!!!!
其實點解口甘開心口甘感動呢,,除左攞金牌之外,,背後仲有一個故事,,
話說喺上屆04年雅典奧運,楊威都有參加個人全能,,直到最後一個環節之前,
都係排喺首位,但最後一項--單槓,,玩玩下失誤跌左落黎,,,
金牌從此溜走,,連攞獎牌ge資格都掉了!!而口甘啱得口甘Q,,
佢今屆攞金牌最後一項都係單槓,,雖然都係有少少失誤,,
但憑着之前ge高質素動作領先次位數分而穩奪金牌!!!!開心吧!!!!

講左口甘多歷史,,講番今日,,目弟完奧運就急急腳去番駕駛學位
攞番張身份證先,,因為晏晝3點37分要去搞行為紙,,,
then搞掂曬d野之後就番番去關閘附近我最鐘意戈間野度食野,,
真係好好味,,,正!!!搞到我e+都想食添,,,
then番番屋企,,太熱了,,開左冷氣嘆,,正!!!!
到左夜晚8點鐘,,肥龍車左我去踢波,,,純粹練波,,!!!!
11點左右就番屋企lu~!!!!!!!


聽日同靚靚張食早餐,,,正!!!!同埋早d起身目弟水怪--菲比斯先,,,

上一篇:入左稟啦!!!!!!!!

下一篇:內衣少女!!!!!