2005-05-08 13:08:05snowy

我愛雨天

終於考完琴..
其實真係唔滿意自己表現...
不過考左.. 得唔得都好, 唔敢唸...
個個都話我實得... (其實未必架...>.
不過考視奏o個陣真係激死人..
隔離房竟然有人練緊西樂, 吹緊梁祝.... (ye... 西樂就唔好吹梁祝啦!!!嘈住曬)
不過我幾想同佢一起伴奏, 哈哈

*************************************

in完, 一出門口,
個天黑曬, 好大雨..
好鐘意雨天, 仲要好大雨好大雨(當然唔好造成水浸啦)
我覺得好靚..

************************************
黑雨聽日就唔駛返工, 嘿嘿!!

今日去麻麻爺爺度,
佢屋企種左一d盆栽,
爺爺俾我睇, 仲剪左一少顆出黎, 俾我番屋企種..
(哈, 咩植物經我手都... 哈哈...)
不過今次我會好有心機種的

而家放左o係我書桌
望住盆植物, 我會掛住佢地