2024-10-22 11:15:24玉封禪

你說的都對

作詞:周湯豪/海大富/kvn     作曲:周湯豪/LuuX/凌享

 


我闖入你的世界
不怕惹上麻煩
兩個人一起失眠
I'm with you on this flight
給你限量版的誓言
翻雨覆雲的瞬間
到達臨界點以前
A little more in sight


照著你的方向感
逃離混亂
That's where we heading
只對你情緒泛濫
感覺在燒


能不能別再後退
空房間還有空位
我對你的愛有些過於直接
我想你說的都對
裝醒的人喝不醉
我對你的愛有些過於直接 (You know I'm talking to you)


感覺太快
反應太慢
不想再煩
You know I'll be waiting for you
You know I'll be waiting for you
You know I'm talking to you
Yeah talking to you
You know I'm talking to you


Let you know 4 ever got you back
這一次 ain't no holding back
要你相信give it a try
我對你的愛 ain't no lie
L o v e you and I
一點一滴 把他找回來
外面的bitches 我不愛
Call it love this shit divine


Tell me when is now
shit just goes around
let me break it down
Find out why we loosing
Tell me when you down
Know that I'm around
Let me break it down
We should call it truce

能不能別再後退
空房間還有空位
我對你的愛有些過於直接
我想你說的都對
裝醒的人喝不醉
我對你的愛有些過於直接 (You know I'm talking to you)


感覺太快
反應太慢
不想再煩
You know I'll be waiting for you
You know I'll be waiting for you
You know I'm talking to you
感覺太快
反應太慢
不想再煩
You know I'll be waiting for you
You know I'll be waiting for you
You know I'm talking to you

上一篇:可惜 X 還在流浪